0 1 0 0 0 9.07.2008Coca-Cola z miniprzewodnikiem PascalaNa zamówienie Coca-Cola HBC Polska, Pascal przygotował miniprzewodnik po Krakowie. 50 tysięcy książeczek będzie dołączona do Coca-Coli sprzedawanych w punktach gastronomicznych obsługujących turystów w Krakowie. Jest to jeden z elementów kampanii „Kraków po radosnej stronie życia”.
0 1 0 0 0 9.07.2008Projekt On Board PR wśród finalistów konkursu Stevie International Business Award 2008Jury międzynarodowego konkursu Stevie International Business Award wyróżniło kampanię On Board PR i NSZZ „Solidarność” umieszczając ją wśród finalistów w kategorii „Best Communication Campaign in Europe”. Uroczystość wręczenia nagród Stevie International Business Award 2008 odbędzie się we wrześniu, w Dublinie.
0 1 0 0 0 9.07.2008Plakativ dla SferiiSpółka Plakativ Poland realizuje wielkoformatową ekspozycję reklamową firmy Sferia na lokalizacji o powierzchni ponad 300 mkw. znajdującej się w ścisłym centrum Warszawy na fasadzie Domów Handlowych Centrum.
0 1 0 0 0 9.07.2008Raport NewsPoint, Mediadzieci i Branży Dziecięcej o producentach i dystrybutorach gierCzerwiec tego roku był okresem wielu premier na rynku gier komputerowych - dlatego też NewsPoint wraz z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięcznikiem Branża Dziecięca opracował raport na temat komunikacji wybranych producentów specjalizujących się w grach dla dzieci w mediach internetowych.
0 1 0 0 0 9.07.2008McCann Erickson autorem kampanii reklamowej TymbarkuAgencja reklamowa McCann Erickson jest autorem kolejnej odsłony kampanii reklamowej napojów owocowych Tymbark - "Zawsze tam, gdzie Twoje pragnienia".
0 1 0 0 0 9.07.2008Online Media Group Poland i Internet Media Group wprowadzają nową firmę na rynek afiliacyjnyAd.net, spółka zależna giełdowego holdingu Internet Group wraz z brytyjskim partnerem OMG utworzyła w Polsce firmę specjalizującą się w marketingu afiliacyjnym, Online Media Group Poland.
0 1 0 0 0 9.07.2008Nowy serwis sprzedażowy Onetu i telewizji nowej generacji nRozpoczął funkcjonowanie nowy serwis sprzedażowy telewizji nowej generacji n adresowany do użytkowników portalu Onetu.pl.
0 1 0 0 0 9.07.2008Naturalna Jurajska na nośnikach Jet LineDo końca lipca osoby poruszające się po głównych drogach całej Polski obejrzą tablice Motorway 12x4 m firmy Jet Line z reklamami naturalnej wody mineralnej Jurajska. Wakacyjna kampania realizowana jest pod hasłem „Zasmakuj natury z Jurajską”.
0 1 0 0 0 9.07.2008Złoty Laur Klienta 2008 dla HeliosaW ogólnopolskim rankingu „Laur Klienta 2008” Centrum Filmowe Helios zostało uznane za najpopularniejszą w Polsce sieć kinową.
0 1 0 0 0 9.07.2008Rusza pierwszy etap konkursu Złota Strona Emitenta 200811 lipca 2008 rusza I etap Konkursu na najlepszą stronę internetową spółki giełdowej Złota Strona Emitenta 2008 organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.