0 1 0 0 0 8.05.2008Jak wykreować kosmetyczną gwiazdę? – ostatni wykład SuperbrandsWe wtorek 13 maja wszyscy chętni po raz ostatni będą mogli spotkać się ze specjalistami z dziedziny marketingu w ramach otwartych wykładów organizowanych przez Superbrands.
0 1 0 0 0 8.05.2008AB w TanzaniiAB S.A. zorganizował wyjazd incentive dla swoich najlepszych klientów. Spółka, na podstawie analiz handlowych, określiła swoim kontrahentom indywidualne targety zakupowe na czas trwania promocji. Przedstawiciele firm, które w największym stopniu przekroczyły wymagane kryteria, wzięli udział w „Tanzania Expedition” razem z AB.
0 1 0 0 0 8.05.2008„Logiczny test uliczny” 4fun.tv i Activ Logic7 maja w stacji 4fun.tv ruszyła specjalna akcja „Logiczny test uliczny” wspomagająca kampanię internetową producenta tabletek musujących zwiększających koncentrację - Zdrovit Activ Logic – firmy Natur Produkt Zdrovit. W ramach kampanii prezenterzy 4fun.tv będą przeprowadzać uliczne sondy oraz promować stronę www produktu.
0 1 0 0 0 8.05.2008Hiszpańska Carmen klientem Superb PRPortfolio agencji Superb PR powiększyło się o kolejnego klienta. Agencja podpisała kontrakt z firmą Sociedad Cooperativa Andaluza Nuestra Señora del Carmen
0 1 0 0 0 8.05.2008PremiumBrand dla spółek giełdowychProjekt PremiumBrand od 3 lat badający reputację marek konsumenckich, w tym roku doczekał się siostrzanego badania, poświęconego giełdzie.
0 1 0 0 0 8.05.2008Piąta edycja szkolenia SEM12–13 czerwca 2008 w Łodzi odbywają się warsztaty szkoleniowe z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych, organizowane przez agencję SEM Bluerank.
0 1 0 0 0 8.05.2008Małopolska pozycjonuje się w wyszukiwarkachSamorząd Województwa Małopolskiego podjął działania mające na celu pozycjonowanie serwisu turystycznego Małopolski www.visit.malopolska.pl w wyszukiwarkach internetowych, przede wszystkim w Google. Strategia pozycjonowania zakłada zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach pod frazami kluczowymi powiązanymi z najpiękniejszymi miastami Małopolski, zabytkami Unesco, architekturą drewnianą, uzdrowiskami i innymi atrakcjami regionu.
0 1 0 0 0 8.05.2008EM Lab przed debiutemAgencja Marketingu Doświadczeń EM Lab planuje w połowie czerwca br. debiut na warszawskiej Giełdzie. Spółka, wchodząca na rynek alternatywny New Connect poprzez ofertę prywatną (private placement), chce pozyskać około 4,5 mln zł z emisji. Autoryzowanym doradcą spółki jest Dexus Partners.
0 1 0 0 0 8.05.2008Targi Look & beautyVision 2009 i Shade DesignAgencja Shade Design zwyciężyła w przetargu Międzynarodowych Targów Poznańskich - „Forum Fryzjerstwa LOOK” oraz „Forum Kosmetyki i Solariów beautyVision”.
0 1 0 0 0 8.05.2008Japończyk wyraźniej dostrzega tłoBrandon Keim, Placing the face in context: Cultural differences in the perception of facial emotion, “Journal of Personality and Social Psychology [pdf]”, marzec 2008Różnice w spostrzeganiu i odbiorze bodźców widocznych na zdjęciach pomiędzy mieszkańcami Ameryki Północnej i Japończykami. Przedmiotem badań było pokazanie zdjęcia przedstawiającego cztery postacie w tle i jedną osobę na pierwszym planie z różnymi wyrazami twarzy emanującymi radość, złość i smutek.Jak się okazało, Japończycy patrząc na zdjęcie odbierali je jako całość, w przeciwieństwie do Amerykanów, którzy instynktownie wyodrębniali centralną osobę z otoczenia. Badacze obserwując ruch gałki ocznej uczestników, dostrzegli, iż spojrzenie Japończyków szybko wędrowało w kierunku tła zdjęcia. Dodatkowo Japończycy stwierdzili, iż na ich percepcję ma wpływ wyraz twarzy postaci widocznych w tle zdjęcia.