0 1 0 0 0 17.07.2008Scholz & Friends Warszawa o zdrowym żywieniuNowa kampania edukacyjna o zabawnym tytule „Ryba wpływa na wszystko” przygotowana dla Departament Rybołówstwa w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi promuje spożywanie ryb. Po wygranym przetargu stroną kreacji zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa a planowaniem dom mediowy ZenithOptimedia Group. Całość kampanii edukacyjnej jest finansowana ze środków unijnych.
0 1 0 0 0 17.07.2008Stark Development nawiązał współpracę z Gérardem DepardieuGérard Depardieu będzie promował apartamenty Stark Development Stark Development S.A., katowicki deweloper, nawiązał współpracę ze znanym francuskim aktorem i koneserem wina. Spółka będzie mogła wykorzystywać wizerunek Gérarda Depardieu przy promocji apartamentów. Dodatkowo uznany francuski aktor wybierze kolekcję wykwintnych gatunków wina dla przyszłych właścicieli piwniczek, które będą znajdowały się w apartamentach realizowanych przez Stark Development.
0 1 0 0 0 17.07.2008Piwo Tatra na autobusachDo miast i miasteczek Polski Południowej wyjechały autobusy z reklamą piwa „Tatra” z portfolio Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja.
0 1 0 0 0 17.07.2008„Nakręć nas swoją kreacją” – konkurs FireFly Creation i Wirtualnej Polski4 lipca ruszył konkurs FireFly Creation i Wirtualnej Polski pod hasłem „Nakręć nas swoją kreacją”. Konkurs potrwa do 3 września. Zgłaszać można wszelkie prace wideo odzwierciedlające hasło: „z miłości do kreacji”, które w ciekawy sposób przedstawiają proces twórczy.
1 1 0 0 0 17.07.2008Kampania chusteczek Kleenex nagrodzona Effie (wideo)Kimberly-Clark, producent marki Kleenex, otrzymał złotą Effie w kategorii artykuły domowe i usługi za kampanię „Let it out”.
0 1 0 0 0 16.07.2008Koszykarskie Mistrzostwa Europy Eurobasket 2009 z EffectikąAgencja reklamowa Effectica wygrała przetarg organizowany przez Polski Związek Koszykówki na obsługę komunikacyjną koszykarskich mistrzostw Europy Eurobasket 2009.
0 1 0 0 0 16.07.2008Adv.pl dla marki OriflameAdv.pl opracowała dla marki Oriflame narzędzie desktopowe „Oriflame Info”, które wspiera komunikację wewnętrzną firmy.
0 1 0 0 0 16.07.2008Mobilna galeria designu dla Teatru Rozrywki w ChorzowieNa ulice Katowic wyjechał tramwaj „Entrée” zaprojektowany przez Annę Sielską i Jana Piechotę, grafików ASP w Katowicach, we współpracy z Teatrem Rozrywki w Chorzowie.
0 1 0 0 0 16.07.2008Biuro Podróży Reklamy realizuje akcję reklamową dla GP BatteryObiektem reklamowym akcji jest konkurs „Mistrzostwa w Tetris”. „Mistrzostwa w Tetris” odbywają się przy okazji międzynarodowego konkursu związanego z promocją produktów firmy GP Battery i wejściem do kin filmu wytwórni Disney – „Wall-e”.
0 1 0 0 0 16.07.2008Braughman Media dla Millenium BankNa trzech nośnikach wielkoformatowych należących do Braughman Media – ogólnopolskiego operatora nośników out-of-home, trwa lipcowa kampania Millennium Banku.