0 1 0 0 0 18.07.2008Kampania Szwejkowskiego dla Centrum Janki złotą medalistką ICSCPodczas konferencji ICSC, która odbyła się w dniach 12-13 czerwca w Pradze, ogłoszono wyniki europejskiego konkursu Solal Marketing Awards zorganizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Złoty medal w kategorii Sales Promotion dla centrów o powierzchni od 20 tys. do 40 tys. mkw. otrzymała kampania promocyjna ”Szczęśliwe paragony”, stworzona dla Centrum Janki.
0 1 0 0 0 18.07.2008Havas Sports & Entertainment otwiera oddział w PolsceHavas Sports & Entertainment, struktura należąca do światowej grupy komunikacyjnej Havas, rozpoczyna działalność w Polsce. Polskim oddziałem Havas Sports & Entertainment będzie zarządzał Piotr Pietrzak, dotąd Dyrektor Marketingu Sportowego i Promocji w Polish Sport Promotion.
0 1 0 0 0 18.07.2008Genesis PR dla Penta InvestmentsAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze środkowo-europejską grupą inwestycyjną Penta Investments. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. GENESIS PR została wybrana w drodze konkursu ofert.
0 1 0 0 0 18.07.2008Dom Mediowy ACR wśród Google Qualified CompaniesDom mediowy ACR dołączył do grupy firm posiadających certyfikat Google Qualified Company.
1 1 0 0 3 17.07.2008„Czasami mniej znaczy więcej” – kinowa kampania Unimil11 lipca ruszyła kampania kinowa wspierająca cienkie prezerwatywy marki Unimil, której adaptację przygotowała agencja TBWA.
0 1 0 0 0 17.07.2008Raisio Polska Foods partnerem Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii w ZabrzuFirma Raisio Polska Foods nawiązała współpracę z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu. W ramach podjętych zobowiązań Raisio będzie wspierać Fundację w jej statutowych działaniach, włączy się także w program profilaktyki zdrowotnej "Siła Serca".
0 1 0 0 2 17.07.2008S.T.A.M.P.S, czyli nowoczesna promocja KrakowaKraków będzie posiadać znaczko-zegarkowe gadżety promocyjne S.T.A.M.P.S. Oparte na motywie graficznym plakatów Andrzeja Pągowskiego „Kraków noszę w sobie” zegarki promować będą miasto m.in. na targach turystycznych.
0 1 0 0 0 17.07.2008Innowacje a dyrektor marketingu (AdAge)Laurence Knight, What's CMO's role in innovation, AdAGe, 17.07.2008Choć innowacje napędzają dzisiejszą gospodarkę to ich wdrożenie jest wyzwaniem dla modelu biznesowego przedsiebiorstwa. O roli dyrektora marketingu (CMO) w zarządzaniu innowacją pisze Laurence Knight, prezes firmy konsultingowej Fletcher-Knight.
0 1 0 0 0 17.07.2008Lenovo dla dziennikarzy podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008Firma Lenovo ogłosiła, że 25 lipca tego roku uruchomi dwa centra serwisowe komputerów PC oraz dwie sale internetowe Lenovo i.lounge w Pekinie dla, według szacunków, około 30 tys. dziennikarzy, którzy będą korzystać z Głównego Centrum Prasowego oraz Międzynarodowego Centrum Mediów w Pekinie podczas Igrzysk Olimpijskich 2008. Po raz pierwszy w historii Igrzysk dziennikarze będą mogli liczyć na pomoc techniczną niezależnie od marek notebooków, którymi się posługują.
0 1 0 0 0 17.07.2008Strefa Play projektu plaża już po raz drugi przygotowana przez EMlabJuż po raz drugi Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Change Integrated) podjęła współpracę przy przygotowaniu imprezy „Projektu Plaża” organizowanego przez PLAY wraz z telewizją TVN.