0 1 0 0 0 6.03.2008„Financial Times” w Onet.pl wzbogacony o blogi analityczneSerwis „Financial Times” w portalu Onet.pl stworzył nową sekcję – blogi ekonomiczne firm z branży finansowej. Swoje blogi zaczęli już pisać analitycy firm Xelion i FMC Management.
0 1 0 0 0 6.03.2008Kampania Lukas Banku na nośnikach Clear Channel Poland w sieci LidlClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, realizuje na nośnikach POS w sieci Lidl kampanię dla Lukas Banku.
0 1 0 0 0 6.03.2008Schulz i Mitsubishi Outlander w kampanii „Twoja bezpieczna przestrzeń”Rozpoczęła się druga kampania samochodów Mitsubishi Outlander, zrealizowana we współpracy Agencji Schulz i MMC Car Poland. Działania reklamowe obejmują głównie telewizję, dla której medium wspierającym będzie prasa ogólnopolska. Agencja Schulz jest odpowiedzialna za opracowanie strony kreatywnej kampanii.
0 1 0 0 0 6.03.2008Agito.pl wspiera polską blogosferęAgito.pl, największy polski sklep internetowy ze sprzętem RTV-AGD, rozpoczyna sponsoring znanego branży marketingowej bloga mediafun.pl, którego autorem jest Maciej Budzich.
0 1 0 0 0 6.03.2008GIODO: spada liczba skarg na firmy marketingu bezpośredniegoLiczba skarg wpływających do GIODO na firmy marketingu bezpośredniego systematycznie spada i jest to stała tendencja – powiedział Michał Serzycki, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych w wywiadzie udzielonym dla wewnętrznego pisma Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego „Biuletyn SMB”. Magazyn z wywiadem dotrze do członków SMB w połowie marca.
0 1 0 0 0 6.03.2008Incentive Concept Poland wspólnie z PHU ANGOFirma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu szkoleń oraz konferencji, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. „special events” nawiązała współpracę PHU ANGO, wiodącym na polskim rynku dystrybutorem szybko zbywalnych towarów konsumpcyjnych.
0 1 0 0 0 6.03.2008Grupa Kolastyna członkiem Stowarzyszenia Emitentów GiełdowychGrupa Kolastyna SA – jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków – dołączyła w lutym 2008 do Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. W SEG Grupę Kolastyna reprezentują: Andrzej Grzegorzewski – prezes zarządu, Tomasz Syller – wiceprezes i dyrektor zarządzający oraz Anna Mamczur – dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej.
0 1 0 0 0 6.03.2008McDonald’s Polska rozpoczyna ogólnopolski program „Dziecięca eskorta”Występy w czasie tegorocznych Mistrzostw Europy UEFA EURO 2008 polska reprezentacja piłkarska rozpocznie od meczu z drużyną Niemiec. Nasi piłkarze wyjdą na murawę stadionu w Klagenfurcie w towarzystwie jedenaściorga dzieci - zwycięzców polskiej edycji programu „Dziecięca eskorta McDonald’s”.
0 1 0 0 0 6.03.2008Europlant PhytoPharm wybiera On Board PREuroplant PhytoPharm powierzył On Board PR działania na rzecz dwóch preparatów: Bioaron C i Biostymina. Firma On Board PR będzie też realizować dla Europlantu kampanię na rzecz zwiększenia roli fitoterapii w nowoczesnej medycynie.
0 1 0 0 0 6.03.2008Marketing Design dla EdipresseEdipresse po raz kolejny zlecił agencji Marketing Design obsługę public relations podczas akcji społecznej organizowanej przez wydawnictwo. Ogólnopolska akcja organizowana przez tytuł „Twoje dziecko” pod nazwą „Najważniejsze Twoje Dziecko” odbędzie się już w maju.