0 1 0 0 0 4.08.2008IAB Meeting w KrakowieIAB Meeting to cykl lokalnych spotkań specjalistów i ekspertów z branży internetowej. Pierwsza impreza odbyło się w miniony piątek w krakowskim klubie Loch Ness.
0 1 0 0 0 4.08.2008Plakativ dla UstroniankiPlakativ Poland – ogólnopolski operator wielkiego formatu realizuje ekspozycje mega formatowe dla producenta naturalnej wody mineralnej „Ustronianka”.
0 1 0 0 0 4.08.2008I nagroda w konkursie na „Modelowy serwis IR” dla Genesis PRAgencja Genesis PR otrzymała I nagrodę w konkursie na modelowy serwis relacji inwestorskich, zorganizowany po raz pierwszy przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma została laureatem ex aequo z Martis Consulting i NBS Public Relations. W konkursie uczestniczyło 9 agencji public relations.
0 1 0 0 0 4.08.2008ZenithOptimedia przygotował działania wspierające kampanię LoteriadyDom mediowy ZenithOptimedia przygotował specjalne działania wspierające kampanię reklamową Loteriady, organizowanej przez Totalizator Sportowy. Celem akcji jest dotarcie do osób, które podczas wakacji nie mają dostępu do Internetu, ale chciałyby wziąć udział w loterii.
0 1 0 0 0 4.08.2008Rusza kampania Mobilking w salonach prasowychW sierpniu rozpoczyna się pięciomiesięczna akcja informacyjna Mobilking, która jest realizowana przez spółkę Kolporter Promocja. Podczas kampanii promowane są startery Mobilking, a ze względu na grupę docelową operatora oraz rozmieszczenie i ilość punktów, akcja jest prowadzona w salonach Tabak na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 4.08.2008Fresh Studio dla PanoramyAgencja Reklamowa Fresh Studio rozpoczęła współpracę z Centrum Handlowym Panorama.
0 1 0 0 0 4.08.2008Kampania Carefree z udziałem Natalii KukulskiejOptimum Media OMD przygotowało akcję promocyjną wkładek higienicznych Carefree. We współpracy z Mozaic zrealizowano także aktywności z udziałem celebrity – Natalii Kukulskiej.
0 1 0 0 0 4.08.2008smARTcat nawiązuje współpracę z Robert BoschAgencja Reklamowa smARTcat wygrała przetarg na przeprowadzenie Konkursu skierowanego do Partnerów Handlowych Bosch.
1 1 0 0 0 4.08.2008„Serca nie rosną na drzewach” – społeczna promocja idei transplantacji (wideo)Przygotowana w agencji reklamowej Goahead kampania społeczna promująca ideę transplantacji wchodzi w zasadniczą fazę. 1 sierpnia miały premierę spoty telewizyjne (TVN) i radiowe (RMF FM) oraz ukazały się billboardy na nośnikach Cityboard Media.
0 1 0 0 0 1.08.2008Nowa kampania reklamowa Roxy FM„Przesłuchamy każdy zespół” – pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa Radia Roxy FM. Reklamy stacji można zobaczyć od końca lipca na outdoorze, w prasie i internecie.