Espresso

13 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2007

Sportowe emocje z Piastem

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię komunikującą zaangażowanie marki w sponsoring koszykarskiej drużyny ASCO Śląsk Wrocław. Ośmiosekundowy billboard sponsorski Piasta w listopadzie i grudniu poprzedzać będzie wiadomości sportowe emitowane na antenie TVP3, towarzysząc miłośnikom koszykówki w wielkich sportowych emocjach. Piwo Piast dostępne będzie w tym okresie w wyjątkowych, dedykowanych opakowaniach, przygotowanych specjalnie z okazji 60-lecia WKS Śląsk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2007

SAR wyłącznym przedstawicielem Cannes Lions i Eurobest Awards na Polskę

Przedstawiciele Cannes Lions: Philip Thomas - Cannes Lions CEO i Terry Savage - Executive Chairman, spotkali się w Londynie z pełnomocnik Zarządu SAR, Członkiem Zarządu EACA – Pawłem Tyszkiewiczem. Biorąc pod uwagę osiągnięcia i rolę jaką SAR pełnił przy promocji konkursu w Polsce współpracując z poprzednim przedstawicielem Cannes (organizacja pokazów i wystaw Cannes Lions, przeprowadzanie w ramach KTR podczas Polskiego Festiwalu i Konkursu Reklamy eliminacji do konkursu Young Creatives), przedstawiciele Cannes Lions powierzyli w Polsce wyłączne przedstawicielstwo konkursu Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.

Poprzednie Następne