Espresso

30 października 2007

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Tworząc inny świat

Unia Europejska rozpoczęła właśnie najnowszy konkurs, którego głównym zadaniem jest podniesienie świadomości na temat równości oraz potrzeby walki z przejawami dyskryminacji. W tym celu powstał 30 sek. spot reklamowy, jaki będzie emitowany przez MTV - największą stację młodzieżową na świecie. Krótki filmik reklamowy będzie zachęcać widzów do zgłaszania swoich prac w formie zdjęć, filmów wideo oraz kolaży poświęconych różnorodności i równości.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Konkurs 3M – Scotch z Post-it po samochód”

Agencja Interaktywna Emarketing Experts przygotowała dla firmy 3M konkurs „Scotch z Post-It po samochód”, który rozpoczął się w połowie października.
Konkurs jest skierowany do wszystkich klientów 3M i ma na celu odświeżenie wizerunku marki i promocję nowych produktów. Do zadań agencji, oprócz całej koordynacji konkursu, należało m.in. wykonanie strony konkursowej www.konkurs3m.pl oraz spotu reklamowego ukazującego się w TVN24 w okresie trwania konkursu, czyli do 30 listopada.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Leo Burnett dla Ikei – połączenie kreacji z efektywnością potwierdzone nagrodami

W ostatnim czasie prace warszawskiej agencji zostały docenione na dwóch festiwalach reklamy – międzynarodowym Golden Drum i polskim Effie. Trofeum Golden Watch agencja otrzymała za kampanię „Better Living Starts at Home”.
W trakcie gali Effie 2007 Leo Burnett Warszawa została również wyróżniona brązem za kampanie „Complete kitchen” w kategorii artykuły nieżywnościowe. Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane dla Ikei.

Poprzednie Następne