0 1 0 0 0 7.08.2008Ruszył ogólnopolski konkurs dla preparatu Fosanic®W sierpniu br. ruszył konkurs, którego organizatorem jest firma farmaceutyczna Genexo. „Lżej na ciele, lżej na duszy” to konkurs bezpośrednio nawiązujący do preparatu wspomagającego odchudzanie - Fosanic. Celem akcji jest przybliżenie konsumentom zasad zdrowego odżywiania i roli prawidłowej wagi ciała w profilaktyce chorób cywilizacyjnych.
0 1 0 0 0 7.08.2008Grupa meble.pl przejmuje konkurentówKontrolowana przez Jarosława Czarnika Grupa meble.pl przejęła w lipcu dwa konkurencyjne serwisy internetowe. Wartość transakcji przekroczyła 300 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 7.08.2008Oferta Publiczna AutoGuard S.A. będzie wspierana przez Tauber PromotionFirma AutoGuard S.A – wiodący producent technologii w zakresie ochrony i zarządzania pojazdami, podpisała umowę z Agencją Public Relations Tauber Promotion. AutoGuard S.A. do końca 2008 roku planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Umowa z Agencją obejmuje obsługę w zakresie Public i Investor Relations.
0 1 0 0 0 7.08.2008Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAXAgencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAX projekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklam telewizyjnych „Mount Everest”.
0 1 0 0 0 7.08.2008MobilTek S.A. i Rosetex – „Żadnych oporów”Centrum Technologii Mobilnych MobilTek S.A., ekspert w dziedzinie usług marketingu mobilnego, rozpoczęło współpracę z Abpol Company Polska Sp. z o. o., producentem prezerwatyw “Rosetex”, przy akcji promocyjnej “Żadnych oporów”.
0 1 0 0 0 7.08.2008Agencja Heureka realizuje kampanię z Walle.em dla marek Rama Classic i Rama MultiVitaRozpoczęła się kampania promocyjna marki Rama pod hasłem „Zbierz galaktyczną kolekcję szkolną” z wykorzystaniem wizerunku bohaterów filmu Wall.E produkcji Disney/Pixar.
0 1 0 0 0 7.08.2008UBM – nowym klientem Agencji Blue Point PRAgencja Blue Point Public Relations rozpoczęła współpracę z międzynarodową firmą deweloperską UBM. W ramach obsługi public relations agencja odpowiedzialna będzie za: opracowanie i realizację strategii media relations, działania e-PR, organizację wydarzeń specjalnych, projekty i produkcję materiałów promocyjnych związanych z realizacją wrocławskiej inwestycji UBM – Ogrody Bielańskie.
0 1 0 0 0 7.08.2008AS Media Design dla WonderboxAgencja AS Media Design rozpoczęła współpracę z Wonderbox Pologne, filią francuskiej firmy Multipass – Wonderbox.
0 1 0 0 0 7.08.2008Advertiva dla oliwy MoniniAgencja reklamowa Advertiva przygotowała przewodnik kulinarny dla włoskiej firmy Monini - producenta oliwy z oliwek extra vergine.
0 1 0 0 0 7.08.2008Współpraca lokalnego biznesu i UM w Krośnie – Karpackie Klimaty 2008Rabaty cenowe, karpackie dania i trunki w menu, zmieniony wystrój lokali oraz wiele innych dodatkowych atrakcji - tak prywatni przedsiębiorcy z krośnieńskiej branży gastronomicznej i hotelarskiej wesprą Urząd Miejski w działaniach na rzecz Karpackich Klimatów; międzynarodowej imprezy, promującej nie tylko miasto, ale i cały region karpacki.