0 1 0 0 0 29.07.2008Agencja ikropka rozwija „airgate” – magazyn Portu Lotniczego w KrakowieWiększa objętość, zmiana częstotliwości, nowi reklamodawcy - to część zmian jakie pojawią się kolejnych numerach magazynu Kraków Airport.
0 1 0 0 0 29.07.2008Cititravel.pl we współpracy z CreativePRNa początku lipca została nawiązana współpraca między Cititravel.pl a poznańską agencją CreativePR. Podpisana umowa obejmuje doradztwo wizerunkowe oraz media relations.
0 1 0 0 0 29.07.2008Lenovo uruchamia blog dla sportowców jadących do PekinuFirma Lenovo uruchomiła blog i witrynę internetową dla sportowców, którzy trenują przed Igrzyskami Olimpijskim Pekin 2008. Po raz pierwszy w historii Igrzysk Olimpijskich uczestnicy będą prowadzić blogi w trakcie zawodów. Do 2008 r. zawodnikom wolno było prowadzić blogi tylko do dnia otwarcia Igrzysk Olimpijskich. W tym roku nowe przepisy Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego zezwoliły sportowcom na pisanie o swoich doświadczeniach również podczas 17 dni Olimpiady.
0 1 0 0 0 29.07.2008Druga edycja szkolenia Akademii Marki: „Marketing skierowany do kobiet”Po sukcesie czerwcowej, pierwszej edycji szkolenia „Marketing skierowany do kobiet“, Akademia Marki włączyła je również do swojego jesiennego programu.
0 1 0 0 0 29.07.2008PZU rozpoczął letnią kampanię prewencyjnąPZU SA rozpoczął wakacyjną kampanię prewencyjną. Ma ona w sugestywny sposób promować bezpieczne zachowania na drodze, mówi o bezpiecznym wyjeździe na wakacje i bezpiecznym powrocie do domu. Działania PZU w zakresie promowania bezpieczeństwa wpisują się w filozofię good citizen, w której firma jako odpowiedzialny i aktywny uczestnik życia społecznego podejmuje działania na rzecz podnoszenia jego standardu.
0 1 0 0 0 29.07.2008smARTcat wykonał projekty dla marki BenecolDo klientów obsługiwanych przez agencję reklamową smARTcat dołączyła firma Raisio Polska Foods.
0 1 0 0 0 29.07.2008Pozytywna energia nośników Clear Channel PolandEnea S.A., firma z sektora elektroenergetycznego, rozpoczęła w lipcu kampanię wizerunkową z wykorzystaniem sieci Centra Biznesu z oferty Clear Channel Poland. Kampania swoim zasięgiem obejmuje osiem największych polskich miast – Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Katowice i Szczecin.
0 1 0 0 0 29.07.2008Amako Sport dla firmy VigoRuszyła kampania firmy Vigo, szyjącej stroje dla piłkarzy. Prowadzona jest pod hasłem „We dress emotions”.
0 1 0 0 0 28.07.2008Kids’Lab Instytut Kreatywnej Edukacji w nowej siedzibie na BielanachOd 1 sierpnia Agencja Kids’Lab będzie działała w nowej siedzibie pod adresem ul. Farysa 60 w Warszawie.
0 1 0 0 0 28.07.2008Target Communication dla Primavera Polish Cup 2008Agencja Target Communication przygotowała kreację komunikacji outdorowej oraz materiałów informacyjnych dla tegorocznych regat Primavera Polish Cup - Mistrzostw Polski w klasie Słonka.