0 1 0 0 0 14.08.2008Espais nowym klientem Euro RSCG SensorsHiszpański developer Espais rozpoczął współpracę z Euro RSCG Sensors. Agencja odpowiedzialna jest za komunikację korporacyjną klienta oraz obsługę PR pierwszej inwestycji developera w Polsce - osiedla CityZen, powstającego na warszawskim Mokotowie.
0 1 0 0 0 14.08.2008Emlab dla PGEAgencja Emlab S.A. (grupa Change Integrated) obsługuje stoisko sponsorskie Polskiej Grupy Energetycznej podczas cyklu koncertów RMF FM „Muzyka najlepsza pod słońcem”.
0 1 0 0 0 14.08.2008Synergia w ceniePowstała grupa pod nazwą ASM group. W jej strukturze znalazła się firma Partner ASM działająca na polskim rynku od 10 lat specjalizująca się w obsłudze działań wsparcia sprzedaży, jak i komunikacji marketingowej, a także trzy nowe firmy oferujące wyspecjalizowane usługi dla biznesu.
0 1 0 0 0 14.08.2008Strefa Mocy Polkomtel S.A.Już po raz drugi Agencja Reklamowa Wizard obsługuje „Strefę Mocy” dla Polkomtel S.A.
0 1 0 0 0 13.08.2008IMR advertising by PR i linie lotniczeAgencja na zlecenie Przedstawicielstwa Linii Lotniczych w Polsce – BARIP – opracuje szatę graficzną, zredaguje teksty i zajmie się drukiem „Biuletynu Lobbingowego” zatytułowanego „Propozycja zmiany ustawy Prawo lotnicze w zakresie opłat lotniskowych”.
0 1 0 0 0 13.08.2008Anna Barańska nową ambasadorką marki adidas w PolsceAnna Barańska dołączyła do grona sportowców zaangażowanych w promocję marki adidas. Kontrakt pomiędzy reprezentującą Annę Barańską firmą Business Sport Solutions a adidas Poland podpisano 31 lipca 2008 w Warszawie. Po powrocie z Olimpiady siatkarka rozpocznie promocję nowej kolekcji ubrań adidas Women.
0 1 0 0 0 13.08.2008Symetria wygrywa przetarg na obsługę e-marketingową QuelleZnamy wyniki przetargu na pełną obsługę promocyjnych działań internetowych Quelle. Oferta agencji Symetria zwróciła uwagę domu wysyłkowego i to poznańska firma odpowiadać będzie za jego obsługę e-marketingową.
0 1 0 0 0 13.08.2008GoldenSubmarine razem z mobijoy!Agencja interaktywna GoldenSubmarine i agencja marketingu mobilnego mobijoy! podpisały porozumienie o współpracy. Dzięki umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o rozwiązania z zakresu marketingu mobilnego. Porozumienie jest efektem wcześniejszej owocnej współpracy projektowej.
0 1 0 0 0 13.08.2008Nowa strategia marketingowa whisky Dewar’sNowa kampania marketingowa whisky Dewar’s powstała w 160 rocznicę powstania trunku. Jeden z twórców marki Sir Thomas Dewar mawiał - „Jakość produktu powinna być jego najskuteczniejszą reklamą”, dlatego centralnym elementem strategii stał się sam produkt – 12 letnia whisky Dewar’s.
0 1 0 0 0 13.08.2008Wrześniowy numer magazynu CKM wsparty kampanią promocyjnąDo wrześniowego wydania miesięcznika CKM dołączony zostanie film na DVD: Hannibal – po drugiej stronie maski. Numer zostanie także wsparty kampanią promocyjną.