0 1 0 0 0 14.08.2008Demo Effective Launching dla XVII Międzynarodowego Festiwalu PerkusyjnegoNa zlecenie Urzędu Miejskiego w Opolu agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała layout bilbordu promującego XVII Międzynarodowy Festiwal Perkusyjny, który odbędzie się 1-9 października. Kampania outdoorowa wykorzystująca projekt zostanie przeprowadzona we wrześniu na ulicach Wrocławia i miast Górnego Śląska.
0 1 0 0 0 14.08.2008Bahu.com w sieci IDMnetDo witryn zrzeszonych w sieci IDMnet dołączył serwis Bahu.com.
0 1 0 0 0 14.08.2008Czy zmienisz oblicze Internetu w ciągu 24 godzin?Masz pomysł na start-up, który zrewolucjonizuje Internet? Całodobowe programowanie to dla Ciebie czysta przyjemność? HackFest wychodzi naprzeciw Twoim potrzebom!
0 1 0 0 0 14.08.2008Fiat Bravo na nośniku Braughman MediaNa zlecenie Domu Mediowego Starcom, w sierpniu b.r. Braughman Media realizuje kampanię OOH dla Fiata Bravo.
0 1 0 0 0 14.08.2008Ruszyła kampania promocyjna Lokaty Medalowej Dominet BankuZ początkiem sierpnia Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamującą nowy produkt depozytowy – Lokatę Medalową. Jej oprocentowanie będzie rosło o 0,2 pp. z każdym medalem zdobytym przez Polaków na Olimpiadzie.
0 1 0 0 0 14.08.2008Zibi S.A. na głębokiej wodziePo raz drugi Firma ZIBI S.A. postanowiła obrandować łodzie pływające po Krainie Wielkich Jezior Mazurskich.
0 1 0 0 0 14.08.2008Wspólny pakiet reklamowy dla Inwestycje.pl i Waluty.comGrupa Inwestycje.pl wprowadziła wspólny pakiet reklamowy swoich dwóch największych portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. Połączenie oferty serwisów umożliwia klientom dotarcie do kilkuset tysięcy użytkowników jednocześnie. Wspólny pakiet cenowy obu portali pozwala zaplanować o wiele skuteczniejszą i bardziej kompleksową kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 14.08.2008Tatrzański Park Narodowy i Bakalie Studio Brandingowe wspólnie dla programu Natura 2000Rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem „Niech żyje Natura!“, promująca cele i kreująca wizerunek programu ochrony środowiska Natura 2000. Kampania ma na celu uświadomienie jej odbiorcom, że natura jest wspólnym dobrem a europejski program Natura 2000 ma na celu ochronę populacji roślin i zwierząt oraz regulowanie działań człowieka na obszarach objętych programem.
0 1 0 0 0 14.08.2008Media negatywnie o PRW lipcu prawie dwukrotnie - względem czerwca - wzrosła liczba materiałów negatywnych o branży PR, jak wynika z raportu PRoto.pl. Najwięcej pojawiło się ich w kontekście marketingu politycznego i PR-u regionalnego. A najczęściej o public relations pisała w lipcu Gazeta Wyborcza.
0 1 0 0 0 14.08.2008Kampania reklamowa Karpackich Klimatów16 sierpnia rusza kampania reklamowa Karpackich Klimatów, czyli międzynarodowej imprezy kulturalnej, prezentującej bogactwo i różnorodność regionu karpackiego. Działania reklamowe po raz pierwszy w historii imprezy pojawią się w całym regionie podkarpackim, a przede wszystkim w bieszczadzkich miejscowościach wypoczynkowych.