0 1 0 0 0 7.08.2008Ekstremalny weekend nad polskim morzemJuż w najbliższy piątek rozpoczyna się Festiwal Sportów Ekstremalnych, Baltic Games. Marka CROPP jest jednym z inicjatorów tego wyjątkowego wydarzenia, które na trzy dni opanuje miasto Gdańsk.
0 1 0 0 0 7.08.2008Polskie Królowe Piękności na YouTubeBiuro Miss Polski oraz YouTube™, najpopularniejszy na świecie internetowy serwis umożliwiający publikację i oglądanie filmów wideo, oferują spotkanie twarzą w twarz z najpiękniejszymi Polkami. Internauci skorzystali już z możliwości głosowania drogą internetową na typowane finalistki. Miss YouTube wybrana przez internautów zdobyła także tytuł najpiękniejszej Polki 2008 roku.
0 1 0 0 0 7.08.2008Wakacje z TVP i One-2-One Media SolutionsOne-2-One Media Solutions przygotował dla Telewizji Polskiej dwa wakacyjne projekty, które realizowane są na antenie TVP1 i TVP2. Wakacyjny Konkurs Dwójki i Złote Lato Jedynki potrwają do 31 sierpnia. One-2-One Media Solutions odpowiedzialny jest za kompleksową realizację projektów od kreacji i scenariusza, aż po integrację technologiczną 8-tygodniowego przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 7.08.2008MTV Networks Polska i At Media zbadają, które reklamy podobają się młodym PolakomMTV Networks Polska oraz At Media - Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych ogłaszają pierwszą edycję nagród dla najbardziej lubianych spotów reklamowych - Spoters 2008. Wyboru dokonają widzowie stacji MTV Polska i Viva Polska w internetowym głosowaniu.
0 1 0 0 0 7.08.2008Pompidou. How To CreateNa rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz - Pompidou - butik kreatywny. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
0 1 0 0 0 7.08.2008Ruszył ogólnopolski konkurs dla preparatu Fosanic®W sierpniu br. ruszył konkurs, którego organizatorem jest firma farmaceutyczna Genexo. „Lżej na ciele, lżej na duszy” to konkurs bezpośrednio nawiązujący do preparatu wspomagającego odchudzanie - Fosanic. Celem akcji jest przybliżenie konsumentom zasad zdrowego odżywiania i roli prawidłowej wagi ciała w profilaktyce chorób cywilizacyjnych.
0 1 0 0 0 7.08.2008Grupa meble.pl przejmuje konkurentówKontrolowana przez Jarosława Czarnika Grupa meble.pl przejęła w lipcu dwa konkurencyjne serwisy internetowe. Wartość transakcji przekroczyła 300 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 7.08.2008Oferta Publiczna AutoGuard S.A. będzie wspierana przez Tauber PromotionFirma AutoGuard S.A – wiodący producent technologii w zakresie ochrony i zarządzania pojazdami, podpisała umowę z Agencją Public Relations Tauber Promotion. AutoGuard S.A. do końca 2008 roku planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Umowa z Agencją obejmuje obsługę w zakresie Public i Investor Relations.
0 1 0 0 0 7.08.2008Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAXAgencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAX projekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklam telewizyjnych „Mount Everest”.
0 1 0 0 0 7.08.2008MobilTek S.A. i Rosetex – „Żadnych oporów”Centrum Technologii Mobilnych MobilTek S.A., ekspert w dziedzinie usług marketingu mobilnego, rozpoczęło współpracę z Abpol Company Polska Sp. z o. o., producentem prezerwatyw “Rosetex”, przy akcji promocyjnej “Żadnych oporów”.