Espresso

30 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Konkurs 3M – Scotch z Post-it po samochód”

Agencja Interaktywna Emarketing Experts przygotowała dla firmy 3M konkurs „Scotch z Post-It po samochód”, który rozpoczął się w połowie października.
Konkurs jest skierowany do wszystkich klientów 3M i ma na celu odświeżenie wizerunku marki i promocję nowych produktów. Do zadań agencji, oprócz całej koordynacji konkursu, należało m.in. wykonanie strony konkursowej www.konkurs3m.pl oraz spotu reklamowego ukazującego się w TVN24 w okresie trwania konkursu, czyli do 30 listopada.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2007

Leo Burnett dla Ikei – połączenie kreacji z efektywnością potwierdzone nagrodami

W ostatnim czasie prace warszawskiej agencji zostały docenione na dwóch festiwalach reklamy – międzynarodowym Golden Drum i polskim Effie. Trofeum Golden Watch agencja otrzymała za kampanię „Better Living Starts at Home”.
W trakcie gali Effie 2007 Leo Burnett Warszawa została również wyróżniona brązem za kampanie „Complete kitchen” w kategorii artykuły nieżywnościowe. Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane dla Ikei.

29 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2007

Nowa kampania wspierająca polskich przedsiębiorców

Na początku przyszłego roku, w dwóch renomowanych tytułach europejskich, pojawi się dodatek Business Billboard Poland reklamujący polskie firmy. Pod nazwą BBP kryje się kampania, której celem jest ułatwienie ekspansji rodzimym przedsiębiorcom na rynki unijne. Drogą wiodącą do jego zrealizowania ma być stworzenie unikalnego interaktywnego billboardu B2B. Polskie przedsiębiorstwa gotowe do nawiązania kontaktów handlowych z zagranicą będą zebrane w jednym miejscu, co znacznie ułatwi podjęcie współpracy.

Poprzednie Następne