0 1 0 0 0 25.08.2008Purmo tworzy „Doskonałe Połączenie”Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem „Doskonałe połączenie”. Działania mają na celu przekonanie klientów do stosowania kombinacji uzupełniających się rozwiązań grzewczych - grzejników i ogrzewania podłogowego.
0 1 0 0 0 25.08.2008Promocja dla studentów w ASTERW związku z rozpoczynającym się wkrótce nowym rokiem akademickim, ASTER od 26 sierpnia 2008 roku, przygotował specjalną ofertę promocyjną dla studentów. Promocja obejmuje wybrane kombinacje produktów i jest stworzona z myślą o studentach i osobach wynajmujących mieszkanie, które nie mogą przyjąć zobowiązania na dłuższy czas. Z promocji „ASTER Student” można skorzystać do 31 października 2008 roku.
0 1 0 0 0 25.08.2008Prezydent Poznania objął patronat nad Konferencją Gadżety i SportPrezydent Ryszard Grobelny objął honorowy patronat nad Konferencją Gadżety i Sport, odbywającą się 3 września w Poznaniu, podczas tegorocznych Targów EuroReklama GIFTEXPO.
0 1 0 0 0 25.08.2008Uczmy się, jak promować miasta i regionyWydział Nauk Ekonomicznych UW uruchamia studia podyplomowe „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”.
0 1 0 0 0 23.08.2008Gdzie reklama przekonuje klienta?Najnowszy raport Online Publishers Association dowodzi, że reklamy emitowane na stronach internetowych mediów lokalnych wywierają wyraźny wpływ na zachowania konsumentów. Czy w Internecie zapanowała moda na regionalizm?
0 1 0 0 0 23.08.2008Target Communication dla nowej linii produktów KołoKolejna akcja marki Koło przygotowana przez Target Communication - od połowy sierpnia ruszyła promocja nowej linii STYLE, produktów przeznaczonych specjalnie do małych i średnich łazienek. Promocję połączono z konkursem, w którym główną nagrodą jest nowy model skutera VESPA.
0 1 0 0 0 22.08.2008Piosenki Starszych Panów z „Gazetą Wyborczą”Jutro wraz z „Gazetą Wyborczą” dostępna będzie pierwsza płyta z kolekcji „Piosenki z Kabaretu Starszych Panów”. Kolejne ukazywać się będą co sobotę.
0 1 0 0 0 22.08.2008Katalog IKEA 2009 – start w nowy rok IKEAKatalog IKEA ukazuje się już po raz 13 w Polsce, a 58 na świecie. Wydawany jest w 38 krajach, 52 edycjach, 27 językach, w nakładzie 198 milionów egzemplarzy. Czyta go ponad 400 milionów ludzi na całym świecie. Motto tegorocznego katalogu brzmi „Mieszkaj w zgodzie ze swoim stylem życia”, co oznacza, że meblowanie to bardzo indywidualna sprawa.
0 1 0 0 0 22.08.2008InternetPR uruchamia nowy newsletter20 sierpnia InternetPR - największy vortal zrzeszający branżę PR - uruchomił nowy, funkcjonalniejszy newsletter.
0 1 0 0 0 22.08.2008iReport CNN – widzowie tworzą programPonad 125 000 plików wideo i zdjęć związanych z najświeższymi wydarzeniami ze świata umieścili odbiorcy CNN w ciągu tego roku w serwisie iReport, który właśnie obchodzi drugie urodziny. To o prawie 80 000 więcej niż w pierwszym roku funkcjonowania serwisu. W śród setek tematów, które zainspirowały publiczność CNN do stworzenia własnych relacji znalazły się m.in. Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, śmierć Berniego Mac’ka, zaćmienie słońca na Syberii i konflikt Gruzja-Rosja.