0 1 0 0 0 26.08.2008iPhone – iPpod – iPersonal(i Ty)Wraz z wyczekiwanym oficjalnym wprowadzeniem iPhone’ów 3G na polski rynek, rozpoczyna się kampania informacyjna i reklamowa PPP Marketing, który jest partnerem ERY. Kampania będzie przebiegała pod hasłem: „iPhone iPpod iPersonal(i Ty)”.
0 1 0 0 0 26.08.2008Deutsche Bank PBC z magnifiCoAgencja magnifiCo rozpoczęła współpracę z Deutsche Bank PBC. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy zrealizuje dwa projekty.
0 1 0 0 0 26.08.2008Woda Arctic na biegu Nike+HumanRaceNiegazowana woda mineralna Arctic jest oficjalnym partnerem polskiej edycji biegu Nike+HumanRace, który odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie.
0 1 0 0 0 26.08.2008Nietypowy program partnerski w OMG PolandOMG Poland (spółka zależna Internet Group specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym) we współpracy ze ZdrowieDirect.pl stworzyła program partnerski na bardzo atrakcyjnych dla wydawców warunkach.
0 1 0 0 0 26.08.2008Feedback/Hill & Knowlton i Michelin Polska rozszerzają współpracęPo dwunastoletniej współpracy w ramach komunikacji korporacyjnej, Feedback/Hill & Knowlton będzie również prowadził dla Michelin Polska działania z zakresu PR produktowego; będzie dostarczał informacje na temat opon osobowych, ciężarowych, rolniczych i opon do pojazdów specjalnych. Feedback/Hill & Knowlton zajmie się również organizacją spotkań prasowych.
0 1 0 0 0 26.08.2008„Orzeł czy reszta?” – nowy program Moniki RichardsonOrzeł czy reszta? Czyje na wierzchu? Kto lepiej rozumie polską rzeczywistość – my, czy cudzoziemcy, którzy choć mieszkają w Polsce już wiele lat i dobrze pamiętają szok kulturowy, który towarzyszył im na początku pobytu?
0 1 0 0 0 26.08.2008Men at Work i John Cleese dla Banku Zachodniego WBKReklama kredytu gotówkowego z Johnem Cleese w roli głównej okazała się sukcesem, znacząco zwiększając sprzedaż produktu BZWBK i bijąc rekordy popularności na portalu www.youtube.com/.
0 1 0 0 0 26.08.2008„Wynajmuj z głową – nie daj się oszuka攄Wynajmuj z głową – nie daj się oszukać”, pod takim hasłem rozpoczyna się akcja informacyjna Warszawskiej Gazety Bezpłatnych Ogłoszeń OFERTA.
0 1 0 0 0 26.08.2008Najdynamiczniej rozwijający się tytuł na polskim rynku prasy bezpłatnejW pierwszej połowie 2008 roku Echo Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa, ukazująca się w siedmiu największych miastach Polski podwoiła przychody reklamowe w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego - wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe netto, bez autopromocji).
0 1 0 0 0 25.08.2008Nowatorska kampania społeczna poszerza horyzonty20 tytułów prasowych, 9 rozgłośni radiowych oraz 8 portali włączyło się w promocję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Wystarczy tak niewiele…”. Jest to nowatorski rodzaj kampanii społecznej, bo projekt przygotowała młodzież, ale również ze względu na fakt zaangażowania środowisk mediowych i marketingowych.