0 1 0 0 0 10.09.2008Guru Visual Merchandisingu w PolsceNa zaproszenie firmy Promedia Jerzy Osika, organizatora Pierwszego Forum Marketingu w Handlu Detalicznym, w dniu 14 października będzie gościł w Warszawie profesor Martin M. Pegler, światowy autorytet z Visual Merchandisingu, autor ponad 70 książek z tej dziedziny
0 2 0 0 0 10.09.2008PR-owcy nie zmienią branży, ale pracodawcę chętnieChociaż 50% respondentów chce pracować w swoim obecnym miejscu zatrudnienia nie dłużej niż 2 lata, to jednak ponad 80% planuje w przyszłości pozostać w branży public relations - takie wnioski przynosi raport PRoto.pl i GazetaPraca.pl.
0 1 0 0 0 10.09.2008Harder&Harder wydziela ze swoich struktur nową agencję e-PRAgencja marketingu szeptanego Harder&Harder stworzyła oddzielną strukturę businessową SMAI, czyli Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego. Studio będzie świadczyć usługi zarówno samodzielnie, jak i we współpracy z Harder&Harder.
0 1 0 0 1 10.09.2008Jesper Olsen bije z ECCO rekord świata w biegu non-stop dookoła globuProjekt World Run jest najdłuższym biegiem świata z udziałem jednego człowieka, sponsorowanym przez ECCO. To niekonwencjonalna forma promocji nie tyle produktu, co stylu i sposobu życia zgodnego z wartościami ECCO.
0 1 0 0 0 10.09.2008Carrefour pomaga afgańskim dzieciomPoprzez sprzedaż specjalnych ołówków Carrefour Polska wraz z Polską Akcją Humanitarną wspiera budowę szkół w Afganistanie. Większa liczba placówek szkolnych ma na celu zapewnienie wszystkim dzieciom lepszego dostępu do edukacji.
0 1 0 0 0 10.09.2008Systemics Poland z NeuronemFirma informatyczna Systemics Poland Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z Neuron Agencją Public Relations. Spółka zleciła agencji opracowanie strategii oraz obsługę komunikacyjną. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
0 1 0 0 2 10.09.2008Papaya Group dla CisowiankiPapaya Group Agencja Public Relations podpisała umowę z firmą Nałęczów Zdrój, producentem wody mineralnej Cisowianka.
0 1 0 0 0 10.09.2008Jackpot i Cottonfield oraz ich ambasadorowie wspierają SOS Wioski DziecięceIC Companys w Polsce (właściciel marek Jackpot i Cottonfield) został platynowym sponsorem SOS Wiosek Dziecięcych. Oznacza to określone dotacje finansowe dla Stowarzyszenia, ale dla IC Companys oznacza to znacznie więcej. Od 1 września br. we wszystkich sklepach Cottonfield można kupić koszulki z napisem „Because Education Matters” („Bo edukacja ma znaczenie“), z których sprzedaży 15% dochodu przeznaczono na SOS Wioski Dziecięce.
0 1 0 0 0 10.09.2008S4 dla Gatta CottolineAgencja Reklamowa S4 przygotowała cykl eventów promujących najnowszą, jesienno-zimową kolekcję dla dzieci Gatta Cottoline. Imprezy, które odbywają się w galeriach handlowych, w 6 miastach w Polsce, kierowane są do najmłodszych i ich rodziców.
0 1 0 0 0 10.09.2008Budimex SA w rękach Banah GroupAgencja Reklamowa Banah Group odpowiada za prowadzenie kampanii wizerunkowej dla Budimex SA, związanej z 40-leciem istnienia firmy.