0 1 0 0 0 9.09.2008Rusza II etap promocji iPhone’ów w PPP MarketingZainteresowanie iPhone’ami w ciągu kilku pierwszych dni kampanii Phone - iPod – iPersonal(i ty) przekroczyło pierwotne prognozy firmy PPP Marketing. Tylko w ciągu pierwszego dnia sprzedaży, PPP Marketing pozyskało prawie 100 zamówień a w ciągu kilku następnych, chęć zakupu iPhone’a w promocyjnej ofercie firmy zgłosiło ok. 1 tys. osób. 4 września ruszył kolejny etap kampanii, m.in. w oparciu o wybrane tytuły Platformy Mediowej Point Group.
0 1 0 0 0 9.09.2008inplusPR dla Fundacji Świat DzieciomZ początkiem września wrocławski inplusPR rozpoczął współpracę z Fundacją Świat Dzieciom. Do głównych zadań Agencji należeć będzie promocja programu społecznego „Wykorzystaj szansę – zdobądź nowe umiejętności”.
0 1 0 0 0 9.09.2008Papugi w oddziałach Homest SwissAutorem strategii i kreacji dla firmy Homest Swiss, która informuje o tym, że doradza zarówno dom i kredyt „Bo nie rozdziela się par” jest krakowska agencja reklamowa Amako.
0 1 0 0 0 9.09.2008Agencja Garden of Words zorganizuje cykl eventów dla BRE BankuBRE Bank został klientem agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet Garden of Words. W dużych miastach Polski agencja zorganizuje dla banku warsztaty edukacyjne z zakresu finansów skierowane do przedsiębiorców, menedżerów i osób zamożnych ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.
0 1 0 0 0 9.09.2008Promaster prowadzi kampanię promocyjnąCzy Wrocław będzie w przyszłości kolebką polskiego tenisa? - Do tego dążymy – komentuje Bartosz Dąbrowski, założyciel szkoły tenisa Promaster.
0 1 0 0 0 9.09.2008Fernando Alonso spotkał się z polskimi fanami na zaproszenie INGTrzeciego września w warszawskich Złotych Tarasach Fernando Alonso, kierowca ING Renault F1 Team, spotkał się z klientami ING – laureatami loterii „Zarabiaj i wygrywaj”. To właśnie z rąk mistrza szczęśliwcy odebrali nagrody – samochody Renault Clio Grandtour.
0 1 0 0 0 9.09.2008IQ Marketing dla marki Delma ExtraUnilever Polska SA realizuje promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Za opracowanie koncepcji i przygotowanie komunikacji w zakresie reklamy prasowej i materiałów POS ponownie odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 9.09.2008GETIN Bank walczy o „mikro” przedsiębiorcę8 września br. GETIN Bank ruszył z nową Kampanią reklamową pod nazwą „Kredyt rozwojowy Twoja Firma”. Grupą docelową są mikro i małe przedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 9.09.2008Fabryka Komunikacji Społecznej realizuje kampanię telewizyjną dla Stowarzyszenia Dystrybutorów Części MotoryzacyjnychRuszyła telewizyjna odsłona społecznej kampanii Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. Kampania pt.: „Nie wszystko da się naprawić później” została przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej i porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.
0 1 0 0 0 9.09.2008Poznaj zasady (Marketingweb)R. Steyn, Knowing the rules, "Marketingweb", 9.09.2008Jeśli ktoś planuje wyjazd do RPA na Mistrzostwa Świata w 2010 roku i chce wejść na stadion, musi zwrócić baczną uwagę na swoją odzież, by nie zostać posądzonym o sprzyjanie markom konkurencyjnym wobec oficjalnych sponsorów.Ambush marketing vs. sponsoring, restrykcyjne przepisy czy zdrowy rozsądek?