0 1 0 0 0 18.09.2008Nestlé Polska z Pełka PRPełka PR zrealizowała projekt dla Nestlé Polska. Agencja opracowała koncepcję kampanii informacyjnej, prezentującej system oznakowania opakowań produktów, jakim jest "Kompas żywieniowy Nestlé".
0 1 0 0 0 18.09.2008NBPnews dla dziennikarzyBiuro Prasowe on-line, pytania do ekspertów i bieżące dane dotyczące makroekonomii to tylko część nowości, które są dostępne dla dziennikarzy w serwisie NBPnews.pl.
0 1 0 0 0 18.09.2008Trzecia edycja Programu „Orlen. Bezpieczne Drogi”Rusza trzecia edycja Programu "Orlen. Bezpieczne Drogi" pod hasłem "Rodzice wzorem dla dziecka". Jej głównym celem jest uświadomienie rodzicom ich ważnej roli w codziennej edukacji swoich pociech w zakresie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach.
0 1 0 0 0 18.09.2008II Międzynarodowe Targi Reklamy pod nazwą Promo EXPO 2009Firma Promo EXPO odkupiła prawa do targów Outdoor&Media EXPO od wydawnictwa Best Media. W przyszłym roku zostaną zorganizowane II Międzynarodowe Targi Reklamy pod nazwą Promo EXPO 2009.
0 1 0 0 0 18.09.2008Bezpieczeństwo dzieci korzystających z InternetuDigital One na zlecenie Telekomunikacji Polskiej koordynowało prace, a także częściowo współtworzyło Raport „Bezpieczeństwo dzieci korzystających z Internetu”. Głównym autorem jest Fundacja Dzieci Niczyje, która jako jedna z pierwszych polskich organizacji zajęła się problematyką bezpieczeństwa dzieci w Internecie i do dziś konsekwentnie realizuje program edukacyjny w tym zakresie.
0 1 0 0 0 18.09.2008Profes na rynku ukraińskim15 września firma doradczo-szkoleniowa Profes otworzyła swoją siedzibę w Kijowie, z której będzie obsługiwała cały rynek ukraiński.
0 1 0 0 0 18.09.2008We wrześniu nowe kampanie Star MediaDom mediowy Star Media, wchodzący w skład grupy komunikacyjnej Star One, we wrześniu rozpoczął realizację dwóch kampanii dla nowo pozyskanych Klientów.
0 1 0 0 0 18.09.2008V2Media – internetowa sieć reklamy video17. września 2009r. na konferencji prasowej w Silver Screen przy ul. Puławskiej w Warszawie zostało ogłoszone powstanie V2Media – pierwszej w Polsce internetowej sieci reklamy video. V2Media będzie koncentrować się na planowaniu i sprzedaży internetowych kampanii reklamowych opartych na video oraz consultingu w zakresie technologii, kreacji i produkcji form video na potrzeby Internetu.
0 1 0 0 0 18.09.2008Pomysł na banana – kampania promocyjna firmy ChiquitaNa początku października ruszy kampania promocyjna firmy Chiquita. Celem kampanii jest zachęcenie miłośników dobrego jedzenia do włączenia do swojego stałego menu bananów. Na najbardziej kreatywnych czekają atrakcyjne nagrody – 4 tysiące książek kucharskich Chiquita oraz nagroda główna – aranżacja kuchni marzeń.
0 1 0 0 0 18.09.2008Agencja Smolar promuje Meble VoxHostessy Agencji Smolar ubrane w tradycyjne japońskie stroje promują nową kolekcję Kokeshi z oferty Vox Meble.