0 1 0 0 0 20.02.2008„Prowadzę – jestem trzeźwy” – podsumowanie edycji 2007Ks. Piotr Brząkalik i agencja reklamowa Business Consulting sp. z o.o. , organizatorzy kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” podsumowali dwa lata obecności kampanii w mediach i w przestrzeni publicznej polskich miast.
0 1 0 0 0 20.02.2008InDreams wsparciem merytorycznym na Event ExpoInDreams, organizator wyjazdów motywacyjny i integracyjnych został współorganizatorem konferencji "Edukacja, jakość, profesjonalizm", która odbędzie się 11 kwietnia podczas targów Event Expo ( 10-12 kwietnia 2008 r.) w Gdańsku.
0 1 0 0 0 20.02.2008Wielki format wspiera polskie zabytkiNeolit Media i Universum Promotion Group rozpoczęły współpracę PR mającą na celu poprawę wizerunku reklamy wielkoformatowej w Polsce.
0 1 0 0 0 20.02.2008Wincanton nabywa Con-SpedWincanton nabył firmę spedycyjną Con-Sped z siedzibą w Weil am Rhein. Wincanton tym samym zaoferuje swoim europejskim klientom poszerzone usługi zgodne z koncepcją “one stop shopping”.
0 1 0 0 0 20.02.2008Ruszyła kampania Nivea Baby „Mamy mają głos”Z początkiem grudnia 2007 roku rozpoczęła się realizacja interaktywnego, zintegrowanego projektu, którego autorami są specjaliści od marketingu szeptanego z Agencji Harder&Harder. Za interaktywną stronę projektu odpowiada firma E_misja Interactive 360. Finał kampanii przewidziano na koniec lutego 2008. Celem akcji jest zapoznanie się z opinią mam – najlepszych ekspertek w dziedzinie pielęgnacji dziecka – na temat nowego produktu – Spray’u do nosa NIVEA Baby. Interkatywna selekcja ma także pomóc wyłonić grupę ekspertek – ambasodorów marki, które testując Spray będą mogły przekonać się o jego zaletach i zarekomendują go innym mamom.
0 1 0 0 0 20.02.2008Next zwycięzcą przetargu na działania interaktywne dla marki LechNext, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest, zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu internetowego marki Lech, należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej.
0 1 0 0 0 20.02.2008Zanox wchodzi do PolskiZanox - prekursor marketingu internetowego w modelu „Płać za efekt”, działający w ponad 190 krajach, otwiera oddział w Warszawie.
0 1 0 0 0 20.02.2008Business Consulting opracuje strategię promocji miasta ZawiercieAgencja Reklamowa Business Consulting Sp. z o.o. z Katowic wygrała konkurs na opracowanie koncepcji strategii promocji miasta Zawiercie na lata 2008-2009.
0 1 0 0 1 20.02.2008Frohmberg dla Kompanii Piwowarskiej S.A.Prezenty bożonarodzeniowe od Kompanii Piwowarskiej trafiły w połowie grudnia 2007 do kluczowych kontrahentów oraz kadry menedżerskiej i Zarządu KP. Propozycja Frohmberg Studio została wybrana w ramach konkursu ogłoszonego przez Kompanię Piwowarską.
0 1 0 0 0 20.02.2008XI Kongres Dystrybutorów Zielonej BudkiNa rozpoczęcie sezonu lodowego Zielona Budka przygotowała atrakcje dla swoich dystrybutorów i współpracowników. Tym razem, z okazji XI Kongresu Dystrybutorów prom Pomerania zabierze ich w rejs do Kopenhagi.