0 1 0 0 0 19.09.2008ZenithOptimedia agencją mediową roku według „Media & Marketing Global”Sieć domów mediowych ZenithOptimedia, należąca do holdingu Publicis, została uznana agencją mediową roku w konkursie M&M Awards, organizowanym przez brytyjski magazyn "Media & Marketing Global".
0 1 0 0 0 19.09.2008TBWA tworzy kampanię społeczną na rzecz Osób Niepełnosprawnych IntelektualnieWe wrześniu br. ruszyła ogólnopolska kampania pt.: „ Zarażam Radością” z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym.
0 1 0 0 0 19.09.2008Kultowa Coca-ColaZ okazji koncertu „Pamiętajmy o Osieckiej” Coca-Cola przygotowała specjalną wystawę zdjęć pt. „Smak wolności”.
0 1 0 0 0 19.09.2008Wdrożenie ISO 27001:2005 dla spółki PCMSpółka PCM jako pierwsza w Polsce firma w branży marketingu bezpośredniego, uzyskała certyfikat ISO 27001:2005 - System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
0 1 0 0 0 19.09.2008Internet CEE – międzynarodowa konferencja na temat internetu w Europie Środkowo-WschodniejNajpotężniejsi gracze branży internetowej, prelegenci z kilkunastu krajów świata, okazja do wymiany doświadczeń i zdobycia unikalnej wiedzy - oto, czego mogą spodziewać się uczestnicy międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej - Internet CEE.
0 1 0 0 0 19.09.2008Reklama na asfalciePoznańska firma Dyskret Sp. z o.o. wprowadza na Polski rynek nowy nośnik reklamowy, który wykorzystywany będzie w kampaniach outdoor - samoprzylepny produkt do druku grafik Asphalt-Art.
0 1 0 0 0 19.09.2008Jesienne nowości i promocje reklamowe OnetuGrupa Onet.pl SA wprowadza „jesienną” ofertę reklamową. Obejmuje ona nowe produkty reklamowe oraz sezonowe promocje cenowe.
0 1 0 0 0 19.09.2008Czy Twoje miasto jest dobrze umeblowane?15 września 2008 rozpoczął się konkurs na najlepszą zrealizowaną inwestycję związana z wyposażeniem przestrzeni publicznej w meble miejskie. Konkurs zorganizowany jest przez firmę AMS - organizatora konferencji Bram Kraju i skierowany jest do samorządów.
0 1 0 0 0 18.09.2008Mój Dom S.A. zamawia kreację internetową w agencji LinetWrocławskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Mieszkaniowego „Mój Dom” S.A. nawiązało współpracę z agencją marketingu interaktywnego Linet. Agencja zadba o nowy wizerunek firmy w Internecie.
0 1 0 0 0 18.09.2008Nestlé Polska z Pełka PRPełka PR zrealizowała projekt dla Nestlé Polska. Agencja opracowała koncepcję kampanii informacyjnej, prezentującej system oznakowania opakowań produktów, jakim jest "Kompas żywieniowy Nestlé".