0 1 0 0 0 12.09.2008Rusza telewizja muzyczna Eska TVRuszył program Eska TV. Od sierpnia funkcjonuje jej testowa wersja, ale z pełnym contentem rusza dopiero w tym tygodniu.
0 1 0 0 0 12.09.2008Prestige Public Relations z Home InvestAgencja Prestige Public Relations nawiązała współpracę z Home Invest. Firma deweloperska powierzyła agencji kompleksową obsługę komunikacyjną.
0 1 0 0 0 12.09.2008Wybory kandydatów na prezydenta lekcjami marketingu (ClickZ)H. Cohen, Marketing Lessons From the Presidential Primaries, "ClickZ", 11.09.2008Nawet jeśli nie jesteśmy zainteresowani marketingiem politycznym, niekończące się niemal kampanie prezydenckie w Stanach Zjednoczonych stanowią znakomite podłoże do obserwowania w praktyce praw marketingowych. Prezentowana lista może okazać się bardzo przydatnym narzędziem doskonalenia naszych umiejętności.
0 1 0 0 0 12.09.2008Festiwal Sacrum Profanum w Second LifeJedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych Europy, krakowski festiwal Sacrum Profanum, w tym roku będzie miał miejsce również w wirtualnym świecie Second Life. W Second Poland będzie można słuchać koncertów i oglądać je w sali koncertowej, przygotowanej specjalne na ten cel na Wyspie Startowej Second Poland.
0 1 0 0 0 12.09.2008Bezpłatny Internet w restauracjach sieci AmRestAmRest uruchomił sieć punktów bezpłatnego, bezprzewodowego dostępu do Internetu w sieciach restauracji wszystkich swoich marek - Pizza Hut, KFC, Burger King, Starbucks, freshpoint i Rodeo Drive.
0 1 0 0 0 12.09.2008„Super Express” wybrał agencję reklamowąAgencja TBWA zajmie się kompleksową obsługą (ATL i BTL) „Super Expressu”. Dziennik wybrał ją w wyniku przetargu, w którym brały udział cztery agencje.
0 1 0 0 0 12.09.2008Jackpot na wielkim formacieReklamę na siatce o łącznej powierzchni zadruku 724 mkw, informującą o otwarciu sklepu odzieżowego Jackpot w Silesia City Center w Katowicach, można zobaczyć od 1 września na przeciwko centrum handlowego przy ul. Chorzowskiej.
0 1 0 0 0 12.09.2008Odkryj Nasze na tropie rowerowych absurdówPortal społecznościowy Odkryjnasze.pl rusza z kampanią „Rower – Power” i ogłasza ogólnopolski konkurs na największe absurdy na trasach rowerowych. Organizatorzy wrześniowej akcji zapraszają internautów i samorządy do udziału w debacie publicznej.
0 1 0 0 0 12.09.2008adMobile wdroży system bluetooth marketingu dla ProxyAdadMobile wdroży system do Bluetooth marketingu dla firmy ProxyAd, providera reklamy mobilnej. Wdrożenie obejmuje zarówno budowę centralnego systemu zarządzania kampaniami, jak i urządzenia nadawcze. Umowa pomiędzy adMobile a ProxyAd została podpisana 11 września 2008 r. w Warszawie.
0 1 0 0 0 11.09.2008Przetarg na nową strategię marki Cropp rozstrzygniętyW 2009 roku zostanie zaimplementowana nowa strategia marki Cropp, której właścicielem jest LPP SA. W przetargu na opracowanie nowej strategii i rozwiązań kreatywnych wzięło udział kilka agencji konsultingowych i reklamowych. Ostatecznie za strategię odpowiada Corporate Profiles Consulting, a za koncepty kreatywne agencja G7.