0 1 0 0 0 22.09.2008Ludzik Michelin przesiada się na rowerTrwa właśnie Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu, mający na celu zwrócenie uwagi na negatywne konsekwencje wynikające z nadmiernego ruchu samochodowego w miastach. Ludzik Michelin zachęca, by zobaczyć piękno miejsc, w których spędzamy wolny czas w sposób niekonwencjonalny i ekologiczny.
0 1 0 0 0 22.09.2008Agencja Motive dla firmy Royal CaninPierwszego września ruszyła obsługiwana przez krakowską Agencję Reklamową Motive promocja wyrobów firmy Royal Canin.
0 1 0 0 0 22.09.2008Cityboard Media patronuje największym wydarzeniom sportowym w PolsceW tym roku trzeci tydzień września w Polsce to czas sportowych emocji: w Szczecinie rozgrywany jest XVI Międzynarodowy Turniej Tenisa Ziemnego Mężczyzn ATP Pekao Open, zaś polskie drogi przemierza po raz 65. wyścig kolarski Tour de Pologne. Oba przedsięwzięcia wspiera Cityboard Media udostępniając do ich promocji swoje wielkoformatowe nośniki reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 22.09.2008Milka na nośnikach Clear ChannelWprowadzona w lipcu sieć dedykowana City Lejdis Clear Channel Poland we wrześniu już po raz drugi promuje kobiecy produkt. Jest to nowość od marki Milka – czekolada Amavel.
0 1 0 0 0 22.09.2008Klub „Pozytywnie Zielonych” – ekologiczna kampania edukacyjna firmy SanteW dobie gwałtownych zmian i szybkiego rozwoju cywilizacyjnego coraz większego znaczenia nabierają pojęcia „ekologia” oraz „ochrona środowiska”. Aby poszerzyć wiedzę konsumentów w tym temacie firma Sante przygotowała kampanię edukacyjną.
1 1 0 0 0 19.09.2008Rusza kampania reklamowa herbat Irving„Esencja dobrego dnia” to hasło rozpoczynającej się 20 września kampanii reklamowej herbat Irving. Spot reklamowy Irving z adaptacją słynnego przeboju „Walking on sunshine” będzie obecny w telewizji przez najbliższych 10 tygodni.
0 1 0 0 0 19.09.2008Sanofi-Aventis z EpigrafikąEpigrafika podpisała umowę na realizację narzędzi komunikacji wewnętrznej – kwartalnika "Zoom" oraz newslettera "e-Zoom" dla pracowników Sanofi-Aventis.
0 1 0 0 0 19.09.200815 tysięcy złotych dla młodych grafików i projektantów multimedialnychRusza konkurs Multimedia Doliny Kreatywnej, projekt stypendialny Telewizji Polskiej S.A. Termin nadsyłania prac mija 10 października 2008r. Na zwycięzców czeka 15 000 zł do podziału.
0 1 0 0 0 19.09.2008I Forum MEC InteractionSpecjalistyczny dział domu mediowego Mediaedge:cia zajmujący się planowaniem komunikacji z wykorzystaniem mediów elektronicznych organizuje 15 października 2008 roku – I Forum MEC Interaction. Temat konferencji to „Śmierć nowych mediów”.
0 1 0 0 0 19.09.2008Wartość marki Philips wzrosła w ciągu roku o 8%Wartość marki Philips wzrosła w ciągu roku o 8%. Według ogłoszonego dzisiaj rankingu Interbrands, oceniającego 100 największych marek świata, brand Philips jest wart 8,3 miliarda dolarów.