0 1 0 0 0 24.09.2008ACR gra z Hotel ClubInteraktywny dom mediowy ACR S.A. prowadzi obecnie konkurs pod hasłem: „Biegnij i zdobądź kasę na noclegi”, którego celem jest powiększenie bazy klubowiczów firmy Hotel Club.
0 1 0 0 0 24.09.2008Europejskie z Fibak PRTowarzystwo ubezpieczeniowe Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce (Europejskie) rozpoczęło we wrześniu stałą współpracę z agencją Fibak PR.
0 1 0 0 0 24.09.2008Diagnostyka Sp. z o.o. realizuje projekt „Diagnostyka dla Twojej ciąży”Spotkanie, które odbędzie się 10 października 2008 roku w Hotelu Marriott adresowane jest do kobiet dbających o zdrowie i kondycję, które świadomie przygotowują się do macierzyństwa. Celem organizatorów jest przybliżenie wiedzy dotyczącej diagnostyki laboratoryjnej.
0 1 0 0 0 24.09.2008Motywacja w akcjach – program motywacyjny PMPG SAZarząd Platformy Mediowej Point Group SA przyjął założenia programu motywacyjnego dla pracowników. Program ma zachęcać pracowników do inwestowania w akcje PMPG i w dłuższej perspektywie wiąże ich ze spółką. Jego konstrukcja ma pozwolić na objęcie pracowników wszystkich spółek Grupy Kapitałowej PMPG SA.
0 1 0 0 0 24.09.2008Branża marketingu bezpośredniego coraz bardziej zintegrowana18 września b.r. odbył się pierwszy Business Mixer Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, któremu patronował Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 24.09.2008Do Maroko z Cafe NewsSezon urlopowy już dawno za nami. Czas wrócić do pracy, szkoły i zaległych obowiązków. Kto zaczął tęsknić za wakacyjnym lenistwem może spróbować sił w konkursie organizowanym przez firmę Cafe News i już za kilka miesięcy wyjechać do Maroko.
0 1 0 0 0 24.09.2008Nowy wizerunek Top SecretKampania reklamowa marki Top Secret na sezon jesień/zima 2008/9 jest kontynuacją i rozszerzeniem działań wspierających wizerunek marki jako promującej aktywny zawodowo styl życia. Marka przeszła znaczącą zmianę wizerunkową w poszukiwaniu swego miejsca na rynku. Obecnie Top Secret kieruje swoje działania do osób w wieku 24-35+ aktywnych zawodowo.
0 1 0 0 0 24.09.2008Radiowy konkurs AmikiAmica wspólnie z MEC Access, specjalistycznym działem domu mediowego Mediaedge:cia, realizuje konkurs na antenie radia RMF FM. Począwszy od 22.09 będą trwały działania związane z nową promocją Amiki.
0 1 0 0 0 24.09.2008Agencja Smolar promuje markę FisielAgencja Smolar we wrześniu i w październiku przeprowadzi dwieście akcji promocyjnych wspierających sprzedaż kisieli Fisiel produkowanych przez Delectę. Degustacje i animacje sprzedaży odbędą się głównie w sieciach hipermarketów, ale także w wybranych sklepach detalicznych.
0 1 0 0 0 24.09.2008Badanie wartości ekspozycji o charakterze product placementWyniki badań ekspozycji marek produktów, przeprowadzonych przez Pentagon Research, w serialach telewizyjnych (1-7 września 2008) wskazują, że najbardziej aktywni byli marketerzy z branży samochodowej.