0 1 0 0 0 24.09.2008Agencja Smolar promuje markę FisielAgencja Smolar we wrześniu i w październiku przeprowadzi dwieście akcji promocyjnych wspierających sprzedaż kisieli Fisiel produkowanych przez Delectę. Degustacje i animacje sprzedaży odbędą się głównie w sieciach hipermarketów, ale także w wybranych sklepach detalicznych.
0 1 0 0 0 24.09.2008Badanie wartości ekspozycji o charakterze product placementWyniki badań ekspozycji marek produktów, przeprowadzonych przez Pentagon Research, w serialach telewizyjnych (1-7 września 2008) wskazują, że najbardziej aktywni byli marketerzy z branży samochodowej.
0 1 0 0 0 24.09.2008Web 2.0 zwiększa sprzedaż w sklepach onlineWyniki najnowszego badania firmy Vovici, przeprowadzony w sierpniu 2008 roku na próbie ponad 4 tys. właścicieli i kierownictwa sklepów internetowych działających na terenie Unii Europejskiej i USA, są jednoznaczne. Ponad połowa respondentów (57%) przyznaje, że ich sklepy online dzięki wykorzystaniu nowinek technicznych oraz najpopularniejszych elementów Web 2.0 zarabiają więcej. Wśród najczęściej stosowanych wymieniono: komentowanie i ocenianie produktów, wideo prezentacje, a także możliwość porównania produktów różnych producentów.
0 1 0 0 0 24.09.2008Cyfrowe współzawodnictwo obniża jakość produktu (ClickZ)V. Crosbie, How Digital Competition Lowers Quality, "ClickZ", 19.09.2008No i niestety okazuje się, że konkurowanie, zamiast pociągać za sobą podwyższenie standardów, zdecydowanie obniża jakość. Paradoks?! Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak, że dla klienta ważna powinna być jakość otrzymywanego produktu. Paradoks więc? A może przesunięcie akcentów? Zmiana priorytetów?
0 1 0 0 0 24.09.2008Starcom dla marki TyskieDom mediowy Starcom wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej w najnowszej kampanii przygotowanej dla piwa marki Tyskie. Na blisko 100 frontlightach pojawiły się makiety nowej butelki Tyskiego oświetlone neonami.
0 1 0 0 0 24.09.2008Recesja vs. nonprofit – 5 taktyk przetrwania (FundRaising Success)R. McCabe, Five Tactics to Rev Up Fundraising in a Down Economy, "FundRaising Success", 16.09.2008Mimo pozytywnych prognoz recesja wciąż pozostaje jednym z najważniejszych tematów gospodarczo-ekonomicznych spędzających sen z powiek organizacjom pożytku publicznego. Skoro potencjalni darczyńcy mają mniej pieniędzy, bez dwóch zdań musi się to odbić na ich hojności. Co zatem uczynić, by koniec roku - a więc okres "dobroci serca" - nie okazał się całkowitą klapą?
0 1 0 0 0 24.09.2008Clear Channel wspólnie z Euronetem wprowadza nowy nosnik reklamy18 września, na ulicy Przeskok w Warszawie, stanął pierwszy słup użytkowy będący połączeniem nośnika reklamowego z bankomatem. Produkt jest efektem współpracy Clear Channel Poland z firmą Euronet.
0 1 0 0 0 24.09.2008Agencja Świeża Bazylia rozpoczęła współpracę z PZU Życie S.A.Agencja Świeża Bazylia odpowiedzialna jest za zorganizowanie cyklu kongresów dla Sieci Sprzedaży Korporacyjnej odpowiedzialnej za ubezpieczenia grupowe PZU Życie SA.
0 1 0 0 0 24.09.2008Multi Communications rozpoczyna współpracę z VocolletMulti Communications rozpoczęła współpracę z firmą Vocollect. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za budowanie wizerunku marki oraz obsługę gabinetu prasowego.
0 1 0 0 0 24.09.2008Schulz będzie pracował dla Globus PolskaAgencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na całościową obsługę strategiczno-kreatywną produktów marki Felco.