Espresso

24 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2008

Web 2.0 zwiększa sprzedaż w sklepach online

Wyniki najnowszego badania firmy Vovici, przeprowadzony w sierpniu 2008 roku na próbie ponad 4 tys. właścicieli i kierownictwa sklepów internetowych działających na terenie Unii Europejskiej i USA, są jednoznaczne. Ponad połowa respondentów (57%) przyznaje, że ich sklepy online dzięki wykorzystaniu nowinek technicznych oraz najpopularniejszych elementów Web 2.0 zarabiają więcej. Wśród najczęściej stosowanych wymieniono: komentowanie i ocenianie produktów, wideo prezentacje, a także możliwość porównania produktów różnych producentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2008

Recesja vs. nonprofit – 5 taktyk przetrwania (FundRaising Success)

R. McCabe, Five Tactics to Rev Up Fundraising in a Down Economy, "FundRaising Success", 16.09.2008

Mimo pozytywnych prognoz recesja wciąż pozostaje jednym z najważniejszych tematów gospodarczo-ekonomicznych spędzających sen z powiek organizacjom pożytku publicznego. Skoro potencjalni darczyńcy mają mniej pieniędzy, bez dwóch zdań musi się to odbić na ich hojności. Co zatem uczynić, by koniec roku - a więc okres "dobroci serca" - nie okazał się całkowitą klapą?

Poprzednie Następne