0 1 0 0 0 24.09.2008Diagnostyka Sp. z o.o. realizuje projekt „Diagnostyka dla Twojej ciąży”Spotkanie, które odbędzie się 10 października 2008 roku w Hotelu Marriott adresowane jest do kobiet dbających o zdrowie i kondycję, które świadomie przygotowują się do macierzyństwa. Celem organizatorów jest przybliżenie wiedzy dotyczącej diagnostyki laboratoryjnej.
0 1 0 0 0 24.09.2008Motywacja w akcjach – program motywacyjny PMPG SAZarząd Platformy Mediowej Point Group SA przyjął założenia programu motywacyjnego dla pracowników. Program ma zachęcać pracowników do inwestowania w akcje PMPG i w dłuższej perspektywie wiąże ich ze spółką. Jego konstrukcja ma pozwolić na objęcie pracowników wszystkich spółek Grupy Kapitałowej PMPG SA.
0 1 0 0 0 24.09.2008Branża marketingu bezpośredniego coraz bardziej zintegrowana18 września b.r. odbył się pierwszy Business Mixer Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, któremu patronował Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 24.09.2008Do Maroko z Cafe NewsSezon urlopowy już dawno za nami. Czas wrócić do pracy, szkoły i zaległych obowiązków. Kto zaczął tęsknić za wakacyjnym lenistwem może spróbować sił w konkursie organizowanym przez firmę Cafe News i już za kilka miesięcy wyjechać do Maroko.
0 1 0 0 0 24.09.2008Nowy wizerunek Top SecretKampania reklamowa marki Top Secret na sezon jesień/zima 2008/9 jest kontynuacją i rozszerzeniem działań wspierających wizerunek marki jako promującej aktywny zawodowo styl życia. Marka przeszła znaczącą zmianę wizerunkową w poszukiwaniu swego miejsca na rynku. Obecnie Top Secret kieruje swoje działania do osób w wieku 24-35+ aktywnych zawodowo.
0 1 0 0 0 24.09.2008Radiowy konkurs AmikiAmica wspólnie z MEC Access, specjalistycznym działem domu mediowego Mediaedge:cia, realizuje konkurs na antenie radia RMF FM. Począwszy od 22.09 będą trwały działania związane z nową promocją Amiki.
0 1 0 0 0 24.09.2008Agencja Smolar promuje markę FisielAgencja Smolar we wrześniu i w październiku przeprowadzi dwieście akcji promocyjnych wspierających sprzedaż kisieli Fisiel produkowanych przez Delectę. Degustacje i animacje sprzedaży odbędą się głównie w sieciach hipermarketów, ale także w wybranych sklepach detalicznych.
0 1 0 0 0 24.09.2008Badanie wartości ekspozycji o charakterze product placementWyniki badań ekspozycji marek produktów, przeprowadzonych przez Pentagon Research, w serialach telewizyjnych (1-7 września 2008) wskazują, że najbardziej aktywni byli marketerzy z branży samochodowej.
0 1 0 0 0 24.09.2008Web 2.0 zwiększa sprzedaż w sklepach onlineWyniki najnowszego badania firmy Vovici, przeprowadzony w sierpniu 2008 roku na próbie ponad 4 tys. właścicieli i kierownictwa sklepów internetowych działających na terenie Unii Europejskiej i USA, są jednoznaczne. Ponad połowa respondentów (57%) przyznaje, że ich sklepy online dzięki wykorzystaniu nowinek technicznych oraz najpopularniejszych elementów Web 2.0 zarabiają więcej. Wśród najczęściej stosowanych wymieniono: komentowanie i ocenianie produktów, wideo prezentacje, a także możliwość porównania produktów różnych producentów.
0 1 0 0 0 24.09.2008Cyfrowe współzawodnictwo obniża jakość produktu (ClickZ)V. Crosbie, How Digital Competition Lowers Quality, "ClickZ", 19.09.2008No i niestety okazuje się, że konkurowanie, zamiast pociągać za sobą podwyższenie standardów, zdecydowanie obniża jakość. Paradoks?! Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak, że dla klienta ważna powinna być jakość otrzymywanego produktu. Paradoks więc? A może przesunięcie akcentów? Zmiana priorytetów?