0 1 0 0 0 30.09.2008Ciszewski Marketing Sportowy będzie pracował na rzecz Rajdu PolskiAgencja Ciszewski Marketing Sportowy zawarła umowę o współpracy z Polskim Związkiem Motorowym. Dotyczy ona kompleksowej obsługi marketingowej polskiej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata WRC 2009 – Rajdu Polski, która odbędzie się w dn. 25-28 czerwca przyszłego roku w Mikołajkach.
0 1 0 0 0 30.09.2008Vision Group rozpoczyna współpracę z Hogan & HartsonAgencja Vision Group w październiku 2008 r. rozpoczęła współpracę z polskim biurem międzynarodowej kancelarii prawnej Hogan & Hartson. Vision Group odpowiada za działania public relations dla praktyki prawa farmaceutycznego i biotechnologii Hogan & Hartson.
0 1 0 0 0 30.09.2008„Każdy to zna!” – Microsoft Dynamics promuje systemy ERP i CRMMicrosoft Dynamics, dział firmy Microsoft, dostarczający zintegrowane i adaptowalne aplikacje wspomagające prowadzenie działalności biznesowej, zainicjował kampanię informacyjną „Każdy to zna”. Celem akcji jest promocja systemów ERP i CRM z rodziny Microsoft Dynamics na polskim rynku.
0 1 0 0 0 30.09.2008Pegasus Public Relations dla PekpolPegasus Public Relations rozpoczął współpracę z Zakładami Mięsnymi Pekpol Ostrołęka S.A. Agencja jest odpowiedzialna za media relations, działania związane z PR korporacyjnym oraz produktowym, doradztwo w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową.
0 1 0 0 0 30.09.2008NEC Display Solutions organizatorem pierwszej w Polsce konferencji o Digital SignageNEC Display Solutions był organizatorem pierwszej w Polsce konferencji podejmującej tematykę Digital Signage. W trakcie spotkania przedstawiono nowoczesne rozwiązania reklamowe i informacyjne oraz case studies z wdrożeń DS na polskim rynku. Konferencja „Digital Signage – Nowoczesna Komunikacja” odbyła się 16 września br. w warszawskim hotelu „Boss”.
0 1 0 0 0 30.09.2008Brytyjska marka Onelan wchodzi na polski rynekDo firm oferujących kierunkowy przekaz za pomocą cyfrowych ekranów dołącza brytyjska marka Onelan. Jej generalnym dystrybutorem została firma Emtronet.
0 1 0 0 0 30.09.2008Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Oknoplast-KrakówWspółpraca Partner of Promotion z Oknoplast-Kraków obejmuje kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, w tym prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 30.09.2008Heureka przygotowała kampanię Maratonu WarszawskiegoAgencja Heureka przygotowała kampanię promującą 30. Flora Maraton Warszawski, którego sponsorem tytularnym jest marka Flora.
0 1 0 0 0 30.09.2008ATS Display dla Nestle PolskaATS Display Sp. z o.o. zaprojektowała i wyprodukowała materiał POS dla Nestle Polska S.A.
0 1 0 0 0 30.09.2008Grupa Media Regionalne zakończyła proces konsolidacjiGrupa Media Regionalne zakończyła konsolidację spółek wydawniczych. W wyniku podjętych działań powstanie jedna spółka, zrzeszająca dziewięć podmiotów.