0 1 0 0 0 13.10.2008Polsat i PRN ogłaszają strategiczny alians handlowy i marketingowy13 października 2008 r. Polsat i należąca do firmy Thomson spółka Premier Retail Networks, Inc. (PRN), ogłosiły dzisiaj, iż łączą swe siły by zaoferować detalistom i producentom serwis umożliwiający dotarcie do klienta z targetowanym przekazem mediowym.
0 1 0 0 0 13.10.2008Zwycięzcy piątkowej gali festiwalu Golden DrumDziesiątego października podczas ceremonii rozdania nagród zostali ogłoszeni kolejni zwycięzcy w kategoriach TV, Prasa, Reklama Zewnętrzna i Radio.
0 1 0 0 0 13.10.2008Rowland z Grupą Comfortime DeveloperPublicis Consultants Rowland podpisała bezterminowy kontrakt na obsługę Grupy Comfortime Developer specjalizującej się w inwestycjach mieszkaniowych. Agencja zajmie się stworzeniem strategii komunikacji zewnętrznej oraz bieżącą obsługą firmy w zakresie media relations.
0 1 0 0 0 13.10.2008Marketing wirusowy sprzedaje antywirusyKonkurs na Naszej Klasie z elementami marketingu wirusowego oraz gra internetowa to dwa filary, na których buduje zasięg kampania reklamowa ESET Smart Security – programu antywirusowego firmy ESET.
0 1 0 0 0 13.10.2008O visual merchandisingu podczas Targów Invest-Hotel 2008Visual merchandising, czyli kreatywna prezentacja produktu, ma kluczowe znaczenie dla promocji i sprzedaży w każdej branży. O najlepszych praktykach, oryginalnych pomysłach na prezentację produktu w oparciu o wiedzę charakterystyczną dla różnych dziedzin nauki, doświadczenie i twórczą wyobraźnię opowiadać będzie światowej sławy specjalista z tej dziedziny - Martin M. Pegler – profesor Instytutu Mody i Technologii (Fashion Institute of Technology) z Nowego Jorku.
0 1 0 0 0 13.10.2008Pomiar efektów działań PR w internecie na spotkaniu Kraków PRStowarzyszenie Kraków PR zaprasza na spotkanie poświęcone pomiarowi efektów działań PR w Internecie, które odbędzie się 16 października w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
3 1 0 0 0 13.10.2008Komisja Europejska ogłasza dzień 13 października Dniem Bezpieczeństwa Ruchu DrogowegoKomisja Europejska, chcąc zwrócić uwagę społeczeństwa na problem przekraczania dozwolonej prędkości, ogłosiła dzień 13 października Europejskim Dniem Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W tym dniu w Polsce zostanie zainaugurowana ogólnopolska kampania społeczna „Ograniczenia prędkości ratują życie”.
0 1 0 0 0 13.10.2008„Zamień papierowy wyciąg na książkę” – ogólnopolska kampania PKO BP„Zamień papierowy wyciąg na książkę”- to hasło ogólnopolskiej kampanii mającej na celu wzbogacenie księgozbiorów bibliotek publicznych. Dzięki klientom PKO BP, którzy w okresie od 11 października do 31 grudnia br. zrezygnują z otrzymywania papierowych wyciągów z konta, do bibliotek trafią książki z wyjątkowej kolekcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Akcji towarzyszyć będą zbiórki książek dla dzieci w centrach handlowych na terenie całego kraju. Organizatorem przedsięwzięcia jest PKO BP we współpracy z fundacją ABCXXI.
0 1 0 0 0 13.10.2008Mermaid Properties z Kostrzewa PRZ początkiem października br. Mermaid Properties rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizacje strategii public relations dla poszczególnych projektów Spółki.
0 1 0 0 0 10.10.2008Raczkiewicz Chenczke Consultants dla marki FortunaRaczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2) zostało wybrane na strategicznego partnera komunikacji PR nowej Fortuny, należącej do portfolio produktow Agros Nova. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo i PR-owy launch odświeżonej marki na rynku, a także za obsługę realizowanych przez markę programów wizerunkowych i edukacyjnych.