0 1 0 0 0 27.05.2008AM Art-Media kreuje wizerunek Blue CityAM Art-Media Agencja PR Sp. z o.o. zajmuje się kreowaniem wizerunku i promocją centrum handlowo-rozrywkowego Blue City. Do zadań agencji należy szeroko pojęta obsługa media relations oraz organizacja wydarzeń specjalnych.
0 1 0 0 0 27.05.2008San Markos przygotuje kampanię dla MultikinaAgencja San Markos – Republika Dobrej Marki, została wybrana przez sieć kin Multikino, do opracowania kampanii reklamowej promującej Euro 2008. Kampania rozpoczyna się w drugiej połowie maja, a Multikino pokaże mecze na swoich ekranach w czerwcu.
0 1 0 0 0 27.05.2008„Reklama jako element miejskiego pejzażu” w Łodzi15 maja na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej odbyła się szósta z siedmiu debat towarzyszących od 8 miesięcy wystawie „Architektoniczne Punkty Odniesienia - Honorowa nagroda SARP 1966-2006”. Gospodarzem spotkań, które odbywają się w siedmiu największych polskich miastach, jest Cityboard Media.
0 1 0 0 0 26.05.2008Pierwszy plastyczny konkurs CoccodrilloZ okazji Dnia Dziecka znany producent i dystrybutor odzieży dla dzieci i młodzieży, Coccodrillo, organizuje konkurs plastyczny pod hasłem "Mali Globtroterzy".
0 1 0 0 0 26.05.2008DotAsia.org organizuje konkurs dla internautów26 maja rozpoczyna się akcja o nazwie „Hot or Not”, która polega na przewidywaniu wyników licytacji domen .asia z fazy Landrush. Założeniem zabawy, w której może wziąć udział każdy internauta, jest wytypowanie nazw, które mają szansę osiągnąć najwyższe ceny oraz wskazanie tych kwot.
0 1 0 0 0 26.05.2008Słodkie Upominki dla Totalizatora SportowegoSłodkie Upominki, firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych, przygotowała puszki z cukierkami promujące najnowszą grę Totalizatora Sportowego – Keno.
0 1 0 0 0 26.05.2008Ędward Ącki ozdobił Fiata 500 licytowanego na rzecz Fundacji TVNNiepowtarzalny Fiat 500 z odciskami sandałów Ędwarda Ąckiego został wystawiony na licytację na rzecz Fundacji TVN "Nie jesteś sam". Ędward Ącki (w tej roli Szymon Majewski) własnymi stopami pomalował czerwonego Fiata 500.
0 1 0 0 0 26.05.2008Kampania reklamowa Celu-Glow – nowego produktu w ofercie AvonW katalogu 08/2008 Avon wprowadza do oferty krem Cellu-Glow z serii Solutions. Wprowadzeniu na rynek tego produktu towarzyszy telewizyjna i prasowa kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 26.05.2008Nowy klient agencji 4D Media RelationsKrakowska agencja 4D Media Relations rozpoczyna pracę na rzecz firmy Computex Telecommunication Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 26.05.2008Agencja Heureka realizuje kampanię dla marki Knorr FixW ramach współpracy Heureka odpowiedzialna jest za kreację oraz przygotowanie do produkcji materiałów wspierających sprzedaż Knorr Fix pod hasłem „Co dziś na obiad?”.