0 1 0 0 0 6.11.2008Srebro i brąz dla INGDwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w konkursie Effie. ING Bank Śląski otrzymał Srebrną Effie 2008 w kategorii „usługi finansowe” oraz Brązową Effie 2008 w kategorii „kampanie długofalowe”.
0 1 0 0 0 6.11.2008Albedo „najlepszym partnerem w biznesie”Magazyn ekonomiczny „Home&Market” co roku przyznaje prestiżowe nagrody „Najlepszy partner w biznesie”. Otrzymują je firmy wybrane na podstawie opinii ich klientów. Agencja reklamowa Albedo Marketing została laureatem nagrody w kategorii: „agencja reklamowa”.
0 1 0 0 0 6.11.2008Cumulus dla Megatem EC LublinMegatem EC Lublin Sp. z o.o. ma nowe logo i nową Księgę Systemu Identyfikacji Wizualnej. Kompleksowe prace graficzne przygotowała agencja reklamowa Cumulus (www.agencjacumulus.pl).
0 1 0 0 0 6.11.2008MamBiznes.pl wspiera startupyW Polsce powstaje wiele projektów start-up, ale tylko nieliczni mają szansę na sukces. Przedarcie się z ofertą przez gąszcz konkurencji bez odpowiednich środków na promocję często graniczy z cudem, powtarzają właściciele start-upów. W odpowiedzi na to przyszedł portal MamBiznes.pl.
0 1 0 0 0 6.11.2008Honki Multimedia dla BRE BankuBRE Bank jest inicjatorem badań nad innowacyjnością polskiej gospodarki, których efektem jest Ranking Najbardziej Innowacyjnych Firm w Polsce. Laureaci Rankingu nagradzani są statuetkami Kamertonu Innowacyjnosci. W tym roku realizowana jest już IV edycja projektu. Jego Partnerami są Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Dun&Bradstreet, Rzeczpospolita oraz Manager Magazin.
0 1 0 0 0 6.11.2008Herlitz Polska wprowadza markę Ed Hardy na polski rynekDom mediowy Media On, wspólnie z Agencją reklamową Creative Group, prowadzi kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i trwa do końca roku.
0 1 0 0 0 6.11.2008Pierwsza polska reklama telewizyjna OscillococcinumPolski oddział koncernu Boiron zdecydował się na realizację reklamy telewizyjnej dla leku Oscillococcinum (do tej pory posługiwano się adaptacją wersji francuskiej).
0 1 0 0 0 6.11.2008Ciszewski Public Relations S.A. promuje produkt inwestycyjny DM BZ WBKPromocja produktu inwestycyjnego „Certyfikat BZ WBK Przyjazna Planeta” to już trzeci projekt public relations realizowany przez Dom Maklerski BZ WBK we współpracy z Ciszewski Public Relations S.A.
0 1 0 0 0 6.11.2008Kampania wprowadzająca markę NesvitaPublic relations, reklama ATL oraz advertoriale wesprą wprowadzenie do Polski nieznanej dotąd na naszym rynku marki Nesvita.
1 1 0 0 0 6.11.2008KFC promuje Kubełek ClassicSieć restauracji KFC rozpoczyna nową kampanię reklamową – tym razem jej „bohaterem” jest Kubełek Classic. Kampanii telewizyjnej, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, towarzyszy konkurs dla konsumentów - „Jaki jest Twój sposób na rozgrzanie wieczoru?”. Do wygrania m.in. iPhone3G i otwarte zaproszenia do restauracji KFC.