0 1 0 0 0 14.11.2008„Kryzys? PR? Już po kryzysie? Już po PR-ze?” – spotkanie Śląskiego Oddziału PSPRWe wtorek 18 listopada 2008 roku o godzinie 17.00 w Sali 418 A Akademii Ekonomicznej w Katowicach, przy ulicy Bogucickiej 3 odbędzie się spotkanie panelowe pt.: "Kryzys? PR? Już po kryzysie? Już po PR-ze?" organizowane przez Śląski Oddział PSPR.
0 1 0 0 0 13.11.2008Nowy logotyp Azoty Tarnów na samochodach Grupy KapitałowejAzoty Tarnów sięgają po nowe narzędzia marketingowe: nowoczesna wizualizacja marki pojawi się na samochodach Grupy Kapitałowej.
0 1 0 0 0 13.11.2008„Wkręć świetlówkę” – rusza ogólnopolska akcja GreenpeaceRuszyła ogólnopolska akcja Greenpeace "wkręć świetlówkę" w której to organizatorzy zapraszają internautów do działania. Cel akcji jest prosty, zachęcić społeczeństwo do oszczędności energii i własnych pieniędzy.
0 1 0 0 0 13.11.2008Video-news w ofercie PR SolutionsAgencja PR Solutions wprowadziła do swojej oferty video-news'y. Nowa usługa ma pomóc firmom w skutecznej komunikacji przy okazji ważnych dla nich wydarzeń, takich jak: wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi, podpisanie dużego kontraktu, czy w czasie sytuacji kryzysowej.
0 1 0 0 0 13.11.2008Grey nową agencją kreatywną Chevrolet w Europie Środkowej i WschodniejSieć Grey CEE & Turkey przejęła budżet reklamowy Chevrolet w regionie CEE (Central and Eastern Europe). Zwycięska strategia, która przekonała przedstawicieli GM do wyboru Greya, jest owocem współpracy pomiędzy oddziałami agencji z Budapesztu, Bukaresztu, Warszawy, Moskwy i Istambułu.
0 1 0 0 0 13.11.2008Sposób na dobrą nazwęJedną z kluczowych spraw w momencie zakładania własnej firmy – oprócz samego pomysłu na biznes – jest wybór odpowiedniej nazwy. Powinna ona współgrać z branżą, w której przyszło nam działać, ale przede wszystkim być prostą do zapamiętania. Niestety, większość domen internetowych zawierających w sobie wartościowe nazwy, dawno znalazło już swoich właścicieli, w związku z czym wymyślenie dobrego i ciągle wolnego adresu internetowego dla swojej działalności może okazać się problemem.
0 1 0 0 0 13.11.2008Rusza trzecia edycja szkoleń dla nauczycieli organizowanych przez Canal+ CyfrowyEdukacja medialna to jedno z istotnych wyzwań współczesnej szkoły. Dzięki programowi MediaStarter, przygotowanemu przez spółkę Canal+ Cyfrowy, nauczyciele szkół gimnazjalnych w całej Polsce zyskali narzędzie do realizacji obowiązkowej ścieżki medialnej. Dodatkowo Canal+ Cyfrowy już po raz trzeci zaprosił nauczycieli do udziału w bezpłatnych warsztatach z zakresu edukacji medialnej. 15 listopada br. ruszają szkolenia w gimnazjach w Katowicach.
0 1 0 0 0 13.11.2008Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię Banków SpółdzielczychAgencja reklamowa Salt & Pepper, po wygranym przetargu, przygotowała kampanię reklamową dla Banków Spółdzielczych.
0 1 0 0 0 13.11.2008„Witaj w domu” – jesienna kampania marki Wajnert"Witaj w domu. Będzie nam razem wygodnie" - pod takim hasłem, firma Meble Wajnert, rozpoczęła jesienną odsłonę ogólnopolskiej kampanii reklamowej
0 1 0 0 0 13.11.2008Ruszyła internetowa kampania Komputronik S.A.Ruszyła największa w historii Komputronik S.A. internetowa kampania reklamowa, która wspiera wyłączną sprzedaż notebooka ASUS N50Vn.