0 1 0 0 0 14.03.2008Road Show Sferii objeżdża kolejne lokacjeW dniach 08, 09.03.2008 odbyły się dwie pierwsze z ośmiu zaplanowanych imprez Road Show. Przed Centrum Handlowym Tesco Górczewska oraz pod Centrum Handlowym King Cross przy ulicy Jubilerskiej. W sumie imprezy odwiedziło ponad 800 osób.
0 1 0 0 0 14.03.2008MasterCard uruchamia usługę cashbackMasterCard uruchamia kolejną usługę, dzięki której nie trzeba szukać bankomatu, by wypłacić gotówkę. Uruchomienie usługi cashback pozwoli każdemu, kto posiada kartę z logo Maestro wydaną przez ING Bank Śląski oraz Bank BPH wypłacać gotówkę w 3000 punktów handlowych wprost od sprzedawcy.
0 1 0 0 0 14.03.2008Salt and Pepper promuje Tantum Verde ForteAgencja Salt and Pepper przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowego postaci leku - Tantum Verde Forte.
0 1 0 0 0 14.03.2008Discovery Networks laureatem Media Trendów 2008Discovery Networks zdobyło główną nagrodę w kategorii Autopromocja i promocja medium w tegorocznym konkursie Media Trendy 2008. Jury nagrodziło kampanię Discovery Channel – „Everest: Przekraczając granice”.
0 1 0 0 0 14.03.2008Martini startuje ze stajnią FerrariMartini kontynuuje przygodę z Formułą 1, biorąc udział w wyścigach Grand Prix Międzynarodowej Federacji Samochodowej Formuły 1 FIA. Martini jest partnerem World Champions Scuderia Ferrari - najbardziej znanej i wzbudzającej najwięcej emocji marki. 16 marca – wielka inauguracja Sezonu 2008 Mistrzostw Świata Formuły 1.
0 1 0 0 0 14.03.2008Cafe News coraz bliżej New ConnectPierwszy w Polsce agregator treści przeprowadza obecnie prywatną emisję akcji i ubiegać się będzie o dopuszczenie do obrotu w alternatywnym systemie obrotu prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. pod nazwą NewConnect.
0 1 0 0 0 14.03.2008Nowa odsłona ArkadiiFirma Reklamowa Kuc opracowała nową, całościową koncepcje wizerunkowej reklamy marki Arkadia.
0 1 0 0 0 14.03.2008Moolo – nowa agencja na rynku1 lutego na rynku pojawiła się nowa agencja kreatywna. Pod nazwą Moolo kryje się butik działań kreatywnych zajmujacy się identyfikacją wizualną, PR'em oraz eventami.
0 1 0 0 0 14.03.2008Międzynarodowa kariera z firmą VeluxRusza pierwsza edycja programu budowania kariery dla inżynierów produkcji – „Velux Manufacturing Graduate Programme”.
0 1 0 0 0 14.03.2008Ruszyła nowa kampania reklamowa Biur Korporacyjnych BRE BankuRuszyła nowa kampania wizerunkowa Biur Korporacyjnych BRE Banku skierowana do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej główne hasło, nawiązujące do kampanii przeprowadzonej wiosną 2007, brzmi „Każda firma może być wielka, o ile ma właściwych doradców!”.