0 1 0 0 0 13.11.2008Elżbieta Pełka Creative Services dla MSSSBAgencja Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała kampanię promocyjną dla Marketing and Sales Standards Setting Body (MSSSB) z Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 13.11.2008Ministerstwo Środowiska rusza z kampanią edukacyjną na temat zmian klimatuRozpoczęła się oficjalnie kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska na temat przeciwdziałania zmianom klimatu. Jej celem jest także promocja grudniowego szczytu klimatycznego w Poznaniu - COP 14. Media-mix obejmuje: telewizję, radio, prasę, internet oraz działania ambientowe.
0 1 0 0 0 13.11.2008Visa Europe promuje płatności bezgotówkoweOd początku listopada br. trwa kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa. Ważnym elementem tej kampanii jest konkurs radiowy, który ruszył 10 listopada br. na antenie Radia ZET.
0 1 0 0 0 13.11.2008Clear Channel wyposaży lotnisko w Helsinkach w nowoczesne monitory LCDClear Channel zainwestował w sieć elektronicznych nośników na fińskim lotnisku Helsinki-Vantaa. System będzie składał się z monitorów LCD, na których oprócz komunikatów reklamowych będą wyświetlane informacje dla pasażerów oraz wiadomości na żywo z kraju i ze świata.
0 1 0 0 0 13.11.2008Ciszewski Marketing Sportowy pracuje na rzecz Michała KościuszkiAgencja Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. (CMS) zawarła umowę o współpracy z klubem sportowym „PROF”. W ramach umowy CMS zajmie się m.in. obsługą marketingową kierowcy rajdowego Michała Kościuszki, będącego zawodnikiem tego klubu.
0 1 0 0 0 13.11.2008Trzy odsłony kampanii marketingowej ICAN InstituteMailing tradycyjny i elektroniczny, materiały BTL i wideo oraz telemarketing zostały wykorzystane w kampanii promocyjnej programu Management 2009, który organizuje ICAN Insitute, wydawca magazynu Harvard Business Review Polska. Kampania została zrealizowana w 3 etapach, a łączna liczba bezpośrednich odbiorców działań promocyjnych to blisko 65 tysięcy menedżerów wyższego szczebla.
0 1 0 0 0 12.11.2008Podsumowanie kampanii w USA okiem NewsPointPo zakończonej kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych, specjaliści NewsPoint postanowili przyjrzeć się publikacjom na temat dwóch najważniejszych kandydatów w polskich serwisach internetowych. Analiza obejmuje okres od 4 maja do 4 października 2008 r. Z raportu wynika, że polskie media online, podobnie jak amerykańskie, prawie przez cały czas trwania kampanii chętniej pisały o kandydacie, który ostatecznie został wybrany przez Amerykanów. Pod sam koniec kampania została zdominowana przez tematykę ekonomiczną.
0 1 0 0 0 12.11.2008Demo Effective Launching dla marki Osiedle EuropejskieDemo Effective Launching realizuje kolejną kampanię wizerunkowo – handlową dla marki Osiedle Europejskie, inwestycji spółki Novo Maar, należącej do międzynarodowej grupy deweloperskiej AFI Europe.
0 1 0 0 0 12.11.2008Momentum Worldwide promuje „Gears of War 2”Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide rozpoczęła działania związane ze wsparciem promocyjnym gry "Gears of War 2". W ramach działań agencja przygotowała adaptację naklejek z motywem z gry, które posłużyły do zbudowania specjalnych ekspozycji na schodach w głównych przejściach podziemnych oraz na dworcach PKP.
0 1 0 0 0 12.11.2008Eskadra Publica dla AMSEskadra Publica będzie odpowiedzialna za obsługę public relations IV edycji konferencji Bramy Kraju organizowanej przez firmę reklamy zewnętrznej AMS.