0 1 0 0 0 2.06.2008KaMODUS dla kampanii „Badaj swoje dziecko”Agencja KaMODUS prowadzi działania PR dla Fundacji Orimari w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”.
0 1 0 0 0 2.06.2008Media Contacts przedstawia TallyAgencja nowych mediów Media Contacts przygotowała niestandardową kampanię promującą serię książek dla młodzieży „Brzydcy”, której bohaterką jest nastolatka Tally.
0 1 0 0 0 2.06.2008Dobiegł końca kongres agencji monitorujących media FIBEP pod patronatem V. HavlaZakończył się kongres FIBEP, w którym wzięli udział przedstawiciele firm monitorujących media z ponad 40 krajów świata. W tym roku organizatorem spotkania była firma NEWTON Media. W praskim hotelu Marriott dominowały dyskusje dotyczące partnerstwa i zaufania pomiędzy właścicielami danych chronionym prawami autorskimi (wydawcy, nadawcy, RTV, portale internetowe) a firmami zajmującymi się monitoringiem mediów.
0 1 0 0 0 2.06.2008Carlsberg i KIA Motors otwierają Fan ParkMarka Carlsberg i firma KIA Motors, Sponsorzy Główni UEFA EURO 2008, organizują na warszawskim Polu Mokotowskim Fan Park - piłkarski park kibiców.
0 1 0 0 0 2.06.2008Laura Łącz twarzą kosmetyków CeliaLaura Łącz została twarzą kosmetyków pielęgnacyjnych marki Celia. Aktorka, znana z licznych ról teatralnych i filmowych oraz popularnego serialu „Klan”, użyczyła swojego wizerunku do kampanii reklamowej pod hasłem: „CELIA. Pokolenia pięknych Polek”.
0 1 0 0 0 2.06.2008Pegasus Advertising dla firmy SyngentaAgencja Pegasus Advertising przygotowała kampanię prasową na sezon 2008 dla produktów firmy Syngenta. Kampania wizerunkowa objęła marki Amistar oraz Switch.
0 1 0 0 0 2.06.2008Nowa społeczność zawodowców w polskim InternecieLink2U to nowy serwis rozwoju kariery w polskim Internecie. Adresowany jest do wszystkich ludzi aktywnych zawodowo, ze szczególnym naciskiem na zawody wysoko kwalifikowane, sektor nowych mediów oraz IT.
0 1 0 0 0 2.06.2008AGDMedia.pl z agencją RepubliqaSklep internetowy AGDMedia.pl, oferujący między innymi mały i duży sprzęt gospodarstwa domowego, rozpoczął regularną działalność public relations, powierzając jej realizację agencji Republiqa.
0 1 0 0 0 1.06.2008Umbro Bring it On na wielkim formacie Universum1-go czerwca wystartowała druga odsłona kampanii Umbro "Bring it On – Mocne odbicie". W największych miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy promujące piłkarską kolekcję SX marki Umbro.
0 1 0 0 0 30.05.2008Kubkowa kampania EskadryAgencja reklamowa Eskadra Marketing Services konsekwentnie poszerza portfolio projektów ATL-owych. Po kampaniach dla województwa śląskiego, portalu Gazeta.pl i Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, przyszedł czas na współpracę z marką koncernu Unilever.