0 1 0 0 0 5.11.2008Agencja Interaktywna DOT360 dla marki QuiksilverAgencja DOT360, na zlecenie Rawaki przygotowała adaptację materiałów reklamowych przygotowanych przez firmy Quiksilver, oraz ESPN.com. Projekt obejmował opracowanie narzędzi promocyjnych na potrzeby kampanii oraz materiałów video z filmu „That’s it that’s all” na nośniki niestandardowe.
0 1 0 0 0 5.11.2008GPD Advertising dla BPPod hasłem "Uwaga! Świeżo drukowane! Nie opierać się!", dnia 5 listopada ruszyła akcja promocyjna towarzysząca premierze nowego katalogu BP Partnerclub 2008/2009.
0 1 0 0 0 5.11.2008Ruszyła kampania reklamowa Passion3 listopada, pod hasłem „Pasja słyszenia”, ruszyła kampania reklamowa Passion - zausznych aparatów słuchowych.
0 1 0 0 0 5.11.2008Bożydar Iwanow wybrał Business Sport SolutionsMając na uwadze wzmożone zainteresowanie społeczne i medialne, Bożydar Iwanow wybrał zespół BSS, któremu powierzył swój wizerunek.
0 1 0 0 0 5.11.2008Świeże koncepcje od IdeactoPod koniec października wystartowała agencja konsultingowa Ideacto. Ideacto specjalizuje się pracach koncepcyjnych dla projektów internetowych.
0 1 0 0 0 5.11.2008„Płać tylko za swoje” – akcja informacyjna Nickel DevelopmentRozwiązanie problemów ze stancją zaproponował studentom Nickel Development w swojej nowej akcji informacyjnej.
0 1 0 0 0 5.11.2008Nowy klient inplusPRWrocławska agencja inplusPR rozpoczęła współpracę z klientem z branży medycznej. Do głównych zadań agencji należeć będzie wzmacnianie wizerunku i kreowanie marki klienta poprzez kształtowanie relacji z mediami, a także opracowanie księgi CI oraz Internet PR.
0 1 0 0 0 5.11.2008Relacja na żywo z Forum IAB 2008Już w najbliższy czwartek i piątek odbędzie się 2 edycja Forum IAB 2008. W warszawskim hotelu Marriott spotkają się wybitni profesjonaliści od marketingu i reklamy internetowej z całej Europy, a także zza oceanu.
0 1 0 0 0 5.11.2008Otwarta transmisja online z debaty Green IT„Green IT. Z szacunku dla budżetu i środowiska” to temat debaty, która odbędzie się 5 listopada 2008 r. w hotelu Radisson SAS w Warszawie. Początek o godz. 9.30. Partnerem Technologicznym wydarzenia jest firma TransmisjeOnline, która udostępni w Internecie bezpośrednią i otwartą relację z tej debaty, promując tym samym ekologiczny sposób uczestniczenia w tego typu wydarzeniach.
0 1 0 0 0 5.11.2008Event More organizuje Grander Prix dla KFCAgencja Event More w ramach współpracy z siecią restauracji KFC przygotowała roadshow wspierający promocję nowej kanapki - Grander.