0 1 0 0 0 6.11.2008Herlitz Polska wprowadza markę Ed Hardy na polski rynekDom mediowy Media On, wspólnie z Agencją reklamową Creative Group, prowadzi kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i trwa do końca roku.
0 1 0 0 0 6.11.2008Pierwsza polska reklama telewizyjna OscillococcinumPolski oddział koncernu Boiron zdecydował się na realizację reklamy telewizyjnej dla leku Oscillococcinum (do tej pory posługiwano się adaptacją wersji francuskiej).
0 1 0 0 0 6.11.2008Ciszewski Public Relations S.A. promuje produkt inwestycyjny DM BZ WBKPromocja produktu inwestycyjnego „Certyfikat BZ WBK Przyjazna Planeta” to już trzeci projekt public relations realizowany przez Dom Maklerski BZ WBK we współpracy z Ciszewski Public Relations S.A.
0 1 0 0 0 6.11.2008Kampania wprowadzająca markę NesvitaPublic relations, reklama ATL oraz advertoriale wesprą wprowadzenie do Polski nieznanej dotąd na naszym rynku marki Nesvita.
1 1 0 0 0 6.11.2008KFC promuje Kubełek ClassicSieć restauracji KFC rozpoczyna nową kampanię reklamową – tym razem jej „bohaterem” jest Kubełek Classic. Kampanii telewizyjnej, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, towarzyszy konkurs dla konsumentów - „Jaki jest Twój sposób na rozgrzanie wieczoru?”. Do wygrania m.in. iPhone3G i otwarte zaproszenia do restauracji KFC.
0 1 0 0 0 6.11.2008Grupa Inwestycje.pl – rekord oglądalności w październiku7 000 000 odsłon i 1 200 000 unikalnych użytkowników – to rekordowy wynik oglądalności Grupy Inwestycje.pl w październiku 2008 r. (Gemius Traffic, październik 2008 r.). Sukces Grupy przełożył się także na rekordowe wyniki poszczególnych serwisów należących do E-Financial S.A.
0 1 0 0 0 6.11.2008Generali laureatem EffieGrupa Generali została laureatem Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008, oceniającego efektywność działań kampanii reklamowych. Uznanie jury konkursu zyskała reklama Autocasco Generali pt. „Kombajn”. Uroczyste wręczenie nagród odbyło 3 listopada br. podczas gali zorganizowanej w Teatrze Narodowym w Warszawie.
0 1 0 0 0 6.11.2008Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” nowym członkiem Warsaw Destination AlliancePrzedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” przystąpiło do fundacji Warsaw Destination Alliance, dołączając do grona ponad 90 firm i instytucji działających razem na rzecz promowania pozytywnego wizerunku Warszawy na świecie.
0 1 0 0 0 6.11.2008Biznesowa podróż w przyszłośćRusza Henkel Innovation Challenge, międzynarodowy konkurs studencki organizowany przez firmę Henkel w 11 krajach Europy, w tym także po raz pierwszy w Polsce. Tegorocznym zadaniem uczestników jest wcielenie się w rolę menedżerów Henkla i stworzenie pomysłu na innowacyjny produkt, który mógłby się cieszyć uznaniem konsumentów w 2050 roku.
0 1 0 0 0 6.11.2008PiastoPolis – akcja promocyjna marki PiastMarka Piast rozpoczyna 8 listopada nową akcję promocyjną pod hasłem PiastoPolis. W ramach promocji, każdy konsument Piasta ma szansę zagrać w specjalnie stworzoną przez markę towarzyską grę planszową.