0 1 0 0 0 26.11.2008Yellow Group i Elektrociepłownia Wybrzeże uczą oszczędzać energięAgencja Yellow Group Sp. z o.o. z Trójmiasta we współpracy z Biurem Marketingu Elektrociepłowni Wybrzeże S.A., przygotowała grę multimedialną "Zostań Mistrzem w oszczędzaniu energii".
0 1 0 0 0 26.11.2008MI Polska dla marki MaxiVision i MaxiVision TotalMI Polska przygotowała kampanię telewizyjną oraz materiały POS dla marki MaxiVision i MaxiVision Total produktów z portfolio firmy ASA sp. z o.o.
0 1 0 0 0 26.11.2008Unima 2000 wzbogaca ofertę o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0Unima 2000 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom sowich Klientów wprowadziła do portfolio Spółki produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0.
0 1 0 0 0 26.11.2008Levi’s wspiera obchody Światowego Dnia AIDSDo pierwszego grudnia we wszystkich sklepach Levi’s będą rozdawane prezerwatywy, dzięki którym wiele osób może uniknąć zakażenia wirusem HIV. To symboliczny wkład marki w doroczny Światowy Dzień AIDS (WAD). Na walkę z tą chorobą firma przekazała dotąd ponad 37 milionów dolarów.
0 1 0 0 0 26.11.2008IIF inwestuje w nowe projektyTechnologie semantyczne i technologie personalizacji to sposób w jaki IIF chce wykorzystać rosnący potencjał zjawiska social shopping.
0 1 0 0 0 26.11.2008GN Netcom rozpoczyna kampanię wizerunkowąGN Netcom rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Design & Style”.
0 1 0 0 0 26.11.2008Beyond Interaction pierwszym klientem V2MediaSieć V2Media zrealizowała dla marki Snickers kampanię internetową w całości opartą na formach video.
0 1 0 0 0 25.11.2008Salt & Pepper dla programu HyperAgencja Salt & Pepper przygotowała kampanię reklamową dla bloku programowego Hyper, emitowanego w wieczornym paśmie ZigZapa, jednego z kanałów tematycznych spółki Canal+ Cyfrowy.
0 1 0 0 0 25.11.2008Kryzys gospodarczy – czy to koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i YouTube. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie?
0 1 0 0 0 25.11.2008Stanusch Technologies uruchamia system wspierania pracy oparty o sieć neuronowąSpółka Stanusch Technologies, zrealizowała projekt inteligentnego systemu wspierania pracy dla jednej z największych polskich porównywarek cenowych.