0 1 0 0 0 24.11.2008„Nowy marketing” Dominika Kaznowskiego dostepny za darmoPo premierze drukowanej w ubiegłym tygodniu, najnowsza książka Dominika Kaznowskiego „Nowy marketing” jest już dostępna bezpłatnie w Internecie.
0 1 0 0 0 24.11.2008„Motyw” prezentuje prawdziwe oblicze polskich studentówUkazał się nowy numer „Magazynu Studenckiego Motyw” z „Europlanerem Akademickim”. Tematem przewodnim numeru jest obszerny raport pokazujący, prawdziwe oblicze polskich studentów.
0 1 0 0 0 24.11.2008Supermedia Interactive obsługuje konkurs „Seryjny Zwycięzca”Supermedia Interactive obsługuje kolejny konkurs SMS realizowany przez „Super Express” – Seryjny Zwycięzca. SMI odpowiada za aplikację SMS do obsługi konkursu, opracowanie schematu komunikacji oraz pytań konkursowych.
0 1 0 0 0 24.11.2008Philips promuje markę w InternecieW połowie listopada ruszyła interaktywna kampania wizerunkowa Philips w Internecie. Kampania jest połączona z konkursem dla internautów, którzy proponują najciekawsze produkty i rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki Philips zawartym w korporacyjnym haśle „Sense and Simplicity” – czyli zaprojektowane z myślą o użytkowniku oraz proste w użyciu, mimo technologicznego zaawansowania.
0 1 0 0 0 24.11.2008Testa nominowana w European Excellence AwardsAgencja Testa Communications została nominowana w konkursie European Excellence Awards w kategorii „Travel and Tourism” za projekt „Polskie Dni w Zell am See-Kaprun”.
0 1 0 0 0 24.11.2008Pokonkursowa wystawa Obsesji Papieru, Tworzyw w scenerii beskidzkich lasówW jesiennej scenerii Leśnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej Leśnik” w Ustroniu – Jaszowcu firma CEZEX na początku listopada zorganizowała wernisaż prac zgłoszonych do konkursu „Obsesja Papieru, Tworzyw”, a także premierę kalendarza „Kolory Marzeń”. Spotkanie było również okazją do przedstawienia idei kampanii „Ratujmy Beskidzkie Lasy”, której inicjatorem jest Fundacja Arka a wspierają ją Lasy Państwowe i CEZEX, dla którego przemysł drzewny i papierniczy to naturalne środowiska biznesowe.
0 1 0 0 0 24.11.2008Świąteczna ekspozycja zabawek od Partner ASMPartner ASM zajmuje się budową świątecznych ekspozycji dla zabawek marki EPEE. Działania mają miejsce w sieciach Tesco, Real, Makro i Selgros na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 24.11.2008„Epidemia Skąpstwa” – konkurs Skąpiec.plSerwis porównujący ceny Skąpiec.pl przygotował dla internautów niespodziankę. Jest nią konkurs "Epidemia Skąpstwa".
0 1 0 0 0 24.11.2008Elżbieta Pełka Creative Services dla Holmes PlaceAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services nawiązała współpracę z międzynarodową siecią klubów fitness i rekreacji Holmes Place. Agencja wspiera Holmes Place w procesie wprowadzenia pierwszego w Polsce wellness studio.
0 1 0 0 0 24.11.2008Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnymMłodzi konsumenci, których zarówno własne budżety jak i wpływ na rodzinne decyzje zakupowe systematycznie rośnie, zajmują coraz więcej miejsca w strategiach marketingowych firm. Koncepcje budowania długotrwałych relacji z konsumentem, które stawiane są jako priorytet strategii większości marek, wymagają budowania więzi już od najmłodszych lat. Ze względu na to zjawisko, coraz częściej stawiane są pytania o najlepszy dobór mediów, zarówno na poziomie kanału komunikacji, jak również wyboru odpowiedniej stacji lub tytułu, który ułatwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej.