0 1 0 0 0 5.02.2009On Board PR i Poland Monthly o wizerunku polskich miastW ramach współpracy nawiązanej z miesięcznikiem Poland Monthly, On Board PR przygotuje analizę wizerunku największych miast Polski, której wyniki będą prezentowane podczas cyklicznych spotkań inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 5.02.2009Antynagrody Marketingu Sportowego za 2008 rok przyznaneByły właściciel koszykarskiego Śląska Wrocław, Polski Związek Koszykówki oraz Polski Związek Piłki Nożnej to trzy najgorzej ocenione przypadki związane z polskim marketingiem sportowym w zeszłym roku.
0 1 0 0 0 5.02.2009Potęga perswazji. Jak się nas kupuje i sprzedajeManipulacja bez maski • Nie ufaj nikomu • Miej kontrolę nad wszystkim • Nie daj się omotać • Przetrwa tylko silniejszy i sprytniejszy
0 1 0 0 0 5.02.2009Szkoła ekologii dla najmłodszychZ początkiem lutego rusza VII edycja akcji ekologicznej „Drzewko za butelkę”, prowadzonej przez firmy chemiczne skupione w Programie „Odpowiedzialność i Troska”. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Minister Środowiska i Minister Edukacji Narodowej.
0 1 0 0 0 5.02.2009Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżeraDo księgarń w całej Polsce trafia najnowsza książka Marka Staniszewskiego „Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera”.
0 1 0 0 0 5.02.2009Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktuTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.
0 1 0 0 0 5.02.2009Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe1 lutego br. Murator S.A. wprowadził do oferty reklamowej dwa pakiety: Target ON i Target ONA. W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle", "Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz", drugi obejmuje miesięczniki: "M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "Moje Mieszkanie".
0 1 0 0 0 4.02.2009HBO promuje serial „Czysta krew”HBO promuje nowy, nagrodzony Złotym Globem serial "Czysta krew". Kampania reklamowa pojawi się w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz w kinach na terenie całej Polski. Specjalnie na potrzeby serialu została przygotowana strona internetowa, której grafika zmienia się w zależności od pory dnia.
0 1 0 0 0 4.02.2009Barwa nowym klientem Cruso PRW styczniu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Barwa - producentem kosmetyków i środków czystości.
0 1 0 0 0 4.02.2009Task Force Consulting dla Laboratoire Dermatologique BiodermaW styczniu grono klientów agencji Task Force Consulting poszerzyło się o Laboratoire Dermatologique Bioderma.