0 1 0 0 0 26.11.2008Schulz zrealizuje kampanię dla DrosetuxuAgencja Reklamowa Schulz zwyciężyła w przetargu na kampanię wizerunkową syropu przeciwkaszlowego marki Drosetux.
0 1 0 0 0 26.11.2008Hostessy kontra globalne ocieplenieW Poznaniu wre od przygotowań do Światowej Konferencji Klimatycznej, która odbędzie się w dniach od 1 do 12 grudnia 2008 roku. Agencja Promocyjna Locco Event zobowiązała się dostarczyć swoje hostessy na czas trwania konferencji.
0 1 0 0 0 26.11.2008BystraVision na Liście Dziesięciu NajAgencja kreatywna BystraVision znalazła się na Liście Dziesięciu Naj - "Top Ten 2009" w kategorii Firmy i Programy Eventowe za autorski program "Love Bank".
0 1 0 0 0 26.11.2008Sukces Speedo po Olimpiadzie w ChinachCo cztery lata nie tylko sportowcy walczą o miejsce na podium, ale i firmy, które rywalizują o rozpoznawalność swojej marki.
0 1 0 0 0 26.11.2008GP Batteries partnerem filmu WALL-ERozpoczyna się druga część promocji GP Batteries związana z filmem WALL-E studia Disney/Pixar. Po premierze filmu w kinach i konkursie, w którym główną nagrodą była rodzinna wycieczka do Euro Space Center w Belgii, przyszedł czas na promocję produktów GP Batteries związaną z premierą filmu WALL-E na DVD.
0 1 0 0 0 26.11.2008Yellow Group i Elektrociepłownia Wybrzeże uczą oszczędzać energięAgencja Yellow Group Sp. z o.o. z Trójmiasta we współpracy z Biurem Marketingu Elektrociepłowni Wybrzeże S.A., przygotowała grę multimedialną "Zostań Mistrzem w oszczędzaniu energii".
0 1 0 0 0 26.11.2008MI Polska dla marki MaxiVision i MaxiVision TotalMI Polska przygotowała kampanię telewizyjną oraz materiały POS dla marki MaxiVision i MaxiVision Total produktów z portfolio firmy ASA sp. z o.o.
0 1 0 0 0 26.11.2008Unima 2000 wzbogaca ofertę o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0Unima 2000 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom sowich Klientów wprowadziła do portfolio Spółki produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0.
0 1 0 0 0 26.11.2008Levi’s wspiera obchody Światowego Dnia AIDSDo pierwszego grudnia we wszystkich sklepach Levi’s będą rozdawane prezerwatywy, dzięki którym wiele osób może uniknąć zakażenia wirusem HIV. To symboliczny wkład marki w doroczny Światowy Dzień AIDS (WAD). Na walkę z tą chorobą firma przekazała dotąd ponad 37 milionów dolarów.
0 1 0 0 0 26.11.2008IIF inwestuje w nowe projektyTechnologie semantyczne i technologie personalizacji to sposób w jaki IIF chce wykorzystać rosnący potencjał zjawiska social shopping.