0 1 0 0 0 18.06.2008Toyota Bank promuje płatności kartąToyota Bank uruchomił kampanię promującą płatności kartami. W ramach promocji przygotowane zostały szczególne niespodzianki dla osób podróżujących na wakacjach za granicę oraz osób, które przelewają wynagrodzenie na konto osobiste w Toyota Bank.
0 1 0 0 0 18.06.2008„Koło Fortuny” DekoraluRuszyła kampania promocyjna "Koło Fortuny" konkursu organizowanego przez Dekoral. Kampania w całości została zaplanowana i przygotowana przez agencje interaktywną ID. Na potrzeby konkursu powstał także miniserwis informacyjny.
0 1 0 0 0 18.06.2008Wciąż hojni… (FundRaising Success)M. Busch, Study Shows No Generation Gap in Giving, "FundRaising Success", 17.06.2008Wbrew stereotypowym oczekiwaniom najnowsze badania sponsorowane przez Campbell & Company pokazały, że najmłodsze pokolenie jest tak samo hojne w swoich filantropijnych decyzjach jak przodkowie.
0 1 0 0 0 18.06.2008Motive dla marki TAOIAgencja Reklamowa Motive z Krakowa rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek produktów dla kobiet marki TAOI.
0 1 0 0 0 18.06.2008Dr Call – ćwiczenie umiejętności pracowników call center w warunkach zbliżonych do rzeczywistości.Dr Call jest symulacją biznesową pozwalającą na przećwiczenie w warunkach zbliżonych do rzeczywistości umiejętności pracowników, które są niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta. Jej innowacyjność polega na możliwości przeprowadzenia naturalnych rozmów, bez obserwatorów, w formie dobrej zabawy, dzięki czemu można od razu określić mocne oraz słabe punkty konsultanta i zasugerować indywidualny plan rozwoju kompetencji lub walkę ze złymi nawykami.
0 1 0 0 0 18.06.2008MRM odpowiedzialna za komunikację „36.6” w internecieMRM Worldwide jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej nowej marki operatora sieci komórkowej Polkomtel „36.6”. MRM Worldwide przygotowała stronę oraz kampanię teaserową nowej marki www.niemamusu.pl, a także oficjalny serwis www.36i6.pl.
0 1 0 0 0 18.06.2008Kupony Google AdWords w Kei.plDzięki współpracy podjętej z firmą Google, Klienci Kei.pl mają możliwość rozpoczęcia działań reklamowych w wyszukiwarce Google oraz na stronach sieci partnerskiej.
0 1 0 0 0 18.06.2008Emito.pl rozpoczyna działalnośćRuszył portal Emito.net – polska internetowa platforma informacyjno - integracyjna obejmująca swym zasięgiem całe Zjednoczone Królestwo.
0 1 0 0 0 18.06.2008Otwarty konkurs na logo dla „Karpackich Klimatów”Urząd Miasta Krosna (województwo podkarpackie) ogłasza konkurs na projekt logo dla Karpackich Klimatów. Akcja, prowadzona na rzecz jednej z najważniejszych imprez kulturalnych na Podkarpaciu, ma charakter otwarty. Organizator do udziału zaprasza nie tylko artystów, ale również przedsiębiorstwa, zajmujące się identyfikacją wizualną oraz szeroko rozumianym marketingiem. Termin nadsyłania prac mija 31 lipca 2008 r.
0 1 0 0 0 18.06.2008Słodkie Upominki i „PR bez słodzenia”Firma Słodkie Upominki przygotowała lizaki Lolly Cube promujące cykl szkoleń i warsztatów „PR bez słodzenia”, organizowanych przez portal branżowy Epr.pl.