0 1 0 0 0 18.06.2008MRM odpowiedzialna za komunikację „36.6” w internecieMRM Worldwide jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej nowej marki operatora sieci komórkowej Polkomtel „36.6”. MRM Worldwide przygotowała stronę oraz kampanię teaserową nowej marki www.niemamusu.pl, a także oficjalny serwis www.36i6.pl.
0 1 0 0 0 18.06.2008Kupony Google AdWords w Kei.plDzięki współpracy podjętej z firmą Google, Klienci Kei.pl mają możliwość rozpoczęcia działań reklamowych w wyszukiwarce Google oraz na stronach sieci partnerskiej.
0 1 0 0 0 18.06.2008Emito.pl rozpoczyna działalnośćRuszył portal Emito.net – polska internetowa platforma informacyjno - integracyjna obejmująca swym zasięgiem całe Zjednoczone Królestwo.
0 1 0 0 0 18.06.2008Otwarty konkurs na logo dla „Karpackich Klimatów”Urząd Miasta Krosna (województwo podkarpackie) ogłasza konkurs na projekt logo dla Karpackich Klimatów. Akcja, prowadzona na rzecz jednej z najważniejszych imprez kulturalnych na Podkarpaciu, ma charakter otwarty. Organizator do udziału zaprasza nie tylko artystów, ale również przedsiębiorstwa, zajmujące się identyfikacją wizualną oraz szeroko rozumianym marketingiem. Termin nadsyłania prac mija 31 lipca 2008 r.
0 1 0 0 0 18.06.2008Słodkie Upominki i „PR bez słodzenia”Firma Słodkie Upominki przygotowała lizaki Lolly Cube promujące cykl szkoleń i warsztatów „PR bez słodzenia”, organizowanych przez portal branżowy Epr.pl.
0 1 0 0 0 18.06.200810 lat Publishing SchoolMija 10-lecie działalności krakowskiej szkoły poligrafii i reklamy Publishing School. Uroczystości miały miejsce w niedzielę, 15 czerwca w Folwarku Zalesie koło Wieliczki.
0 1 0 0 1 17.06.2008Ambientowa kampania reklamowa lodów NestléW maju rozpoczęła się kampania reklamowa rożków Extrême, produkowanych przez firmę Nestle Polska. Ma ona na celu zaprezentowanie marki jak najszerszej grupie konsumentów, wykorzystując nową, innowacyjną i estetyczna formę reklamy
0 1 0 0 0 17.06.2008Dom Mediowy ACR dołączył do grona członków nadzwyczajnych IABRada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) zdecydowała o przyjęciu domu mediowego ACR w swoje szeregi jako członka nadzwyczajnego.
0 3 0 0 0 17.06.2008Garnier rusza z kampanią Garnier Body DanceZ dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampania konkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłem Garnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowym www.garnierbodydance.pl.
0 1 0 0 0 17.06.2008Sztuka na kabriolecieExpress SA ruszył z nową akcją promocyjną. Wystartowała strona, www.expressyourself.pl, za pośrednictwem której internauci mogą dokonać stylizacji zewnętrznej Nissana Micry CC. Zmagania projektantów będą trwały do 30 lipca, a najlepsze projekty trafią na karoserie samochodów i wyruszą na ulice największych polskich miast.