0 1 0 0 0 12.12.2008Kolejne wydawnictwo firmowe w portfolio PR SolutionsAgencja PR Solutions rozpoczęła wydawanie „Świata wedi” - internetowego kwartalnika wedi Polska, producenta specjalistycznych materiałów budowlanych.
0 1 0 0 0 12.12.2008Jak przeżyć z pracoholikiem (Forbes)M. Lindner & M. Farrell, How To Survive A Workaholic Spouse, "Forbes", 9.12.2008(+ In Pictures: Nine Ways To Survive A Workaholic Spouse)Co robić, kiedy nasz partner przestaje sie nami interesować lub zaniedbuje relacje rodzinne ponieważ jego prawdziwą (jedyną?!) miłością jest praca? Problem pracoholizmu, który coraz częściej staje się przyczyną rozpadu związku w roziniętych społeczeństwach, nierzadko jest trudniejszy do zdiagnozowania niż inne uzależnienia.
0 1 0 0 0 12.12.2008Mobilna reklama na kryzysCzy spowolnienie gospodarcze i coraz częściej ograniczane budżety reklamowe, zmuszą współczesnych marketerów do bliższego kontaktu z nową formą komunikacji marketingowej, jaką są aplikacje dla urządzeń przenośnych?
0 1 0 0 0 12.12.2008Świąteczna gorączka zakupowa okiem Skąpiec.plSerwis porównujący ceny Skąpiec.pl prześledził, na ile i w jaki sposób przedświąteczna gorączka zakupowa wpływa na zainteresowanie internautów poszczególnymi kategoriami produktów.
0 1 0 0 0 12.12.2008FBOX – platforma hostingu multimediów dla biznesuW dobie szybko rozwijającej się technologii jaką jest Internet, agencja interaktywna EOL Group uruchomiła platformę, umożliwiającą w pełni profesjonalny hosting multimediów dla biznesu. Usługa FBOX, daje szansę m.in. zaprezentowania przy pomocy filmów video zamieszczanych w Internecie własnych produktów, usług, nawiązania relacji z innymi firmami oraz komunikowania się z mediami.
0 1 0 0 0 12.12.2008Polska Telefonia Cyfrowa uruchamia drugie Centrum Telefonicznej Obsługi KlientaPolska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, 12 grudnia uruchamia swoje drugie w Łodzi Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta, w którym znajdzie pracę 500 osób. Jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.
0 1 0 0 0 11.12.2008Walk the Line dla Instytutu Lecha WałęsyWarszawska agencja Walk The Line, we współpracy z Instytutem Lecha Wałęsy i Ministerstwem Spraw Zagranicznych, przygotowała międzynarodową kampanię komunikacyjną związaną z 25 rocznicą przyznania Lechowi Wałęsie Pokojowej Nagrody Nobla.
0 1 0 0 0 11.12.2008Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa5 grudnia, na uroczystej gali Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy w wilanowskim Muzeum Plakatu, Agencja Grey Warszawa zdobyła jedyne przyznane w tym roku Grand Prix za kampanię Balkony dla Lenor. Ta sama reklama otrzymała także Złotego Orła w kategorii Higiena i Zdrowie. Ponadto Grey Warszawa został uhonorowany Złotym Orłem za kampanię społeczną „Gitara” oraz wyróżnieniem za kreację „Sensodyne Plaża”.
0 1 0 0 0 11.12.2008Touchpoints Media Group dla Holmes PlaceDo końca grudnia trwa kampania klubów Holmes Place Energy, której celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do wykupienia członkostwa i skorzystania ze specjalnej świątecznej promocji. Drugim celem jest poinformowanie o otwarciu dwóch nowych klubów Energy w miejsce dotychczas istniejących klubów sieci Shape.
0 1 0 0 0 11.12.2008Agencja Full Interactive rozpoczyna działalnośćAgencja Full Interactive powstała poprzez integrację zasobów agencji marketingu mobilnego AdMobile oraz agencji interaktywnej Online Point Group. AFI jest częścią spółki Index Copernicus International SA. Strategicznym udziałowcem ICI jest Platforma Mediowa Point Group SA.