0 1 0 0 0 28.11.2008Mobilny świat oczami dzieci, czyli „Moja Pierwsza Komórka” w szkołachW jednej z warszawskich szkół odbyła się pierwsza pokazowa lekcja, podczas której dzieci zapoznały się z zasadami bezpiecznego użytkowania telefonu komórkowego. A wszystko to w ramach prospołecznej akcji „Moja Pierwsza Komórka”.
0 1 0 0 0 28.11.2008Komisja Europejska inicjuje akcję pomocy konsumentomDyrekcja Generalna ds. Zdrowia i Ochrony Konsumentów Komisji Europejskiej rozpoczyna kampanię, której celem jest zapewnienie konsumentom pomocy w zapoznaniu się z ich prawami.
0 1 0 0 0 28.11.2008Piąty Bal Charytatywny Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej12 listopada br. po raz piąty odbył się Bal Charytatywny Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility – FCSR). W Hotelu Hilton bawili się nie tylko przedstawiciele zaangażowanych społecznie firm, ale także dzieci, do których bezpośrednio trafia pomoc FCSR. Dochód z balu zostanie przeznaczony na rozwój programów prowadzonych przez Fundację.
0 1 0 0 0 28.11.2008Rusza kampania relaunchowa tygodnika „Wprost”W poniedziałek 1 grudnia do sprzedaży trafi zupełnie nowy numer tygodnika „Wprost”. Jeden z najpopularniejszych tygodników opinii zmienia logotyp, szatę graficzną, czcionkę oraz przede wszystkim zawartość merytoryczną.
0 1 0 0 0 28.11.2008Efektywne domino agencji DeskartesSolvay wyprzedał cały przygotowany na sezon 2008/2009 zapas szczepionki Influvac. O jej zaletach w przeprowadzonej we wrześniu kampanii reklamowej opowiedziała specjalizująca się w kreacji reklam farmaceutycznych agencja Deskartes.
0 1 0 0 0 28.11.2008Agencja Aramaz autorem i wykonawcą aranżacji terenu Targów PoznańskichAgencja Aramaz jest autorem i wykonawcą aranżacji terenu Targów Poznańskich podczas Międzynarodowej Konferencji Klimatycznej, która w tym roku organizowana jest w Polsce.
0 1 0 0 0 28.11.2008ZenithOptimedia i Agora wydają książkę o zwrocie z inwestycji w reklamęDom mediowy ZenithOptimedia wspólnie z wydawnictwem Agora opublikuje książkę zatytułowaną „Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę. 10 reguł skutecznej kampanii reklamowej” napisaną przez Vittoria Bonoriego, prezesa ZenithOptimedia we Włoszech. Tytuł ukaże się w ramach „Biblioteki Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 28.11.2008LG Electronics globalnym i technologicznym partnerem Formuły 1Firma LG Electronics poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1. LG zostanie partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1. W ramach współpracy LG uzyska wyłączność na stosowanie oznaczeń oraz prawo do działań marketingowych jako oficjalny producent elektroniki użytkowej, telefonów komórkowych i systemu przetwarzania danych związanych z wyścigami Formuły 1.
0 1 0 0 0 28.11.2008Bożonarodzeniowa kampania marki Srebrna ŁyżeczkaFirma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, przygotował kolejną przedświąteczną kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 28.11.2008TBWA przygotowała kampanię czekoladowej marki DoveAgencja TBWA przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek czekoladową markę Dove. Producentem czekoladek Dove jest firma Mars Polska.