0 1 0 0 0 9.01.2009Digital Signage w salonach Villeroy & BochInternet Media Services S.A. (IMS) na zlecenie firmy Smakkir Photo&Events Productions wyposażył salony Villeroy & Boch w urządzenia do emisji videoprogramów oraz fonogramów - system Digital Signage. Każde urządzenie zostało zaopatrzone w system audio i video IMS.
0 1 0 0 0 9.01.2009FreshMail sprawdzi, czy Twoja wysyłka nie jest spamemDzięki modułowi antyspamowemu użytkownicy FreshMaila będą mogli przed wysłaniem swojej kampanii przetestować ją i sprawdzić czy filtry antyspamowe nie uznają danej wysyłki za niechcianą pocztę.
0 1 0 0 0 9.01.2009Eska, Eska Rock i Radio Wawa partnerami medialnymi WOŚPStacje radiowe z portfolio Grupy Radiowej Time: Eska, Eska Rock i Radio WAWa wspierają antenowo tegoroczną edycję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
0 1 0 0 0 9.01.2009100 lat rektyfikacji w LubliniePolmos Lublin w styczniu br. przeprowadzi kampanię marketingową „4 razy destylowana!” dla wódki 1906. Kampania zostanie wsparta działaniami w prasie handlowej oraz materiałami POS.
0 1 0 0 0 9.01.2009ARBOinteractive Polska zrealizowała kampanię dla marki PhillipsZakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.
0 1 0 0 0 9.01.2009Electrolux ogłasza konkurs „Design na najbliższe 90 lat”Electrolux obchodzi w tym roku 90 rocznicę istnienia. Aby uczcić to wydarzenie, firma zadecydowała, że tematem przewodnim organizowanego w 2009 roku, międzynarodowego konkursu Design Lab będzie “Design na najbliższe 90 lat”.
0 1 0 0 0 9.01.2009Nowe logo szpadzistów – srebrnych medalistów w PekinieOd stycznia 2008, czwórka szpadzistów - Robert Andrzejuk, Tomasz Motyka, Adam Wiercioch Radek Zawrotniak – srebrnych medalistów w Pekinie, promuje swoją sportową działalność pod nowym znakiem handlowym. Powstanie logotypu związane jest z nowym etapem rozwoju sportowców i pracą nad ich wizerunkiem.
0 1 0 0 0 9.01.2009WOŚP na Onecie i Zumi.plPortal Onet.pl i lokalizator Zumi.pl przyłączyły się do wspierania Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Relację minuta po minucie z XVII Wielkiego Fina-łu WOŚP będzie można oglądać nie tylko na stronie głównej portalu, ale również w komórkach poprzez lajt.onet.pl, zaś najbliższy sztab Orkiestry będzie można łatwo odszukać dzięki lokalizatorowi Zumi.pl.
0 1 0 0 0 9.01.2009„Gruby bobas” na chude czasyNa rynku pojawiła się nowa agencja reklamowa – Fat Baby.
0 1 0 0 0 8.01.2009ComPress rozpoczyna współpracę z BCS PolskaAgencja ComPress S.A. rozpoczęła obsługę spółki BCS Polska, jednego z czołowych integratorów rozwiązań IT bazujących na systemach automatycznej identyfikacji. Współpraca obejmuje świadczenie pełnego zakresu usług public relations, e-PR, a także wsparcie działań marketingowych.