0 1 0 0 0 13.01.2009Agencja Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.plW ramach współpracy Heureka odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji on-line promującej sklep pod hasłem „Mango. Więcej z życia”.
0 1 0 0 0 13.01.2009New Look Group dla Toyota Motor PolandDepartament TPO (Touch Point Outdoor) agencji New Look Group, na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia, przygotował kampanię dla Toyota Motor Poland Co. Ltd.
0 1 0 0 0 13.01.2009Na ból głowy Pan KanapkaBrainshop U-boot wspólnie z domem mediowym Universal McCann przeprowadził kolejną kampanię poprzez medium Pan Kanapka. Na kanapkach sprzedawanych w wybranych biurowcach w Warszawie znalazły się naklejki z hasłem: „Na poimprezowy ból głowy!“ oraz logo marki Alka-Prim.
0 1 0 0 0 13.01.2009Fruli.pl skorzysta z usług Optimum PRSerwis aukcyjny Fruli.pl podpisał umowę z agencją Optimum PR. Kontrakt obejmuje wsparcie marketingowe portalu, obsługę relacji z mediami oraz realizację zadań związanych ze wzmacnianiem wizerunku Fruli.pl wśród serwisów aukcyjnych.
0 1 0 0 0 13.01.2009Zaplanuj domowy budżet z db kredyt i dziennikiem „Fakt”db kredyt wraz z dziennikiem „Fakt” przygotował akcję promocyjno-edukacyjną pod hasłem: „Zarządzaj rozsądnie domowym budżetem”. Jej głównym elementem jest wydanie specjalnego planera finansowego, który w środę 14 stycznia będzie można kupić wraz z gazetą.
0 1 0 0 0 13.01.2009Ciszewski Marketing Sportowy oraz serwis Sport.pl organizują konferencję22 stycznia w sali Agory przy ulicy Czerskiej odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu spotkań poświęconych marketingowi sportowemu. Organizatorami są agencja Ciszewski Marketing Sportowy oraz serwis Sport.pl.
0 1 0 0 0 13.01.2009OS3 wspiera sprzedaż JupikaAgencja interaktywna OS3 multimedia wspólnie klientem, firmą Hoop Polska oraz agencją PND Futura przygotowały akcję wpierającą sprzedaż napoju dla dzieci Jupik.
0 1 0 0 0 13.01.2009Rada Reklamy podsumowuje 2008 rok460 skarg na reklamy wpłynęło w ubiegłym roku do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, organizacji odpowiadającej za samoregulację branży reklamowej w Polsce. Jest to prawie 4 razy więcej niż w roku 2007 (121 skarg). 455 skarg zostało złożonych przez konsumentów, 5 przez podmioty gospodarcze. Komisja Etyki Reklamy podjęła 71 uchwał.
0 1 0 0 0 13.01.2009„Futu Magazine” bezpłatnie udostępnia przestrzeń reklamową organizacjom proekologicznymBezpłatne udostępnienie przestrzeni reklamowej organizacjom pozarządowym na łamach „Futu Magazine” wiąże się z ukazującym się lutowo-marcowym, nowym numerem magazynu – FUTU Sustainability. Za temat przewodni otwierający 2009 rok „Futu” uznało ideę zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności za środowisko naturalne oraz ich odzwierciedlenie m.in. w marketingu, designie, sztuce i modzie.
0 1 0 0 0 12.01.2009Euro RSCG Marketing House z PolpharmąEuro RSCG Marketing House rozpoczyna współpracę z nowym klientem – firmą Polpharma.