1 4 0 16.11.2022Borusiński i Stankiewicz w kampanii OLX na temat bezpieczeństwa w sieciJeśli wpłaciło się w ciemno wysoką zaliczkę na poczet rezerwacji mieszkania, należy się spodziewać, że pieniądze przepadną. Jeśli ktoś poprosił o wysłanie skanu dowodu pod pretekstem rekrutacji, weźmie na nasze dane kredyt. Na takim koncepcie opiera się najnowsza kampania serwisu OLX.
4 3 0 15.11.2022„Biegam z jedną słuchawką” – Adidas z kampanią With Women We Run przeciw molestowaniu kobietMarka Adidas rozpoczęła kampanię With Women We Run. Zwraca w niej uwagę na problem molestowania słownego i fizycznego kobiet, które uprawiają sport. Adresatami globalnego programu są nie tylko osoby doświadczające molestowania, lecz także jego nieświadomi sprawcy oraz bezradni świadkowie.
1 1 0 15.11.2022Matty Cash uczy się polskiego w kampanii porównywarki Mubi.plTwarzą kampanii Mubi.pl został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania porównywarki ubezpieczeń ma charakter wizerunkowy.
1 1 0 15.11.2022Pierwsze prawdziwe święta z dala od strachu i przemocy. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceTegoroczne Święta będą w Wioskach SOS wyjątkowe. To właśnie tu po raz pierwszy podopieczni SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce spędzą je wspólnie z dziećmi i rodzinami, które uciekły przed wojną w Ukrainie. Dla wielu dzieci będą to pierwsze święta z dala od domu.
0 5 0 15.11.2022„Słyszysz przemoc. Usłysz nas” – akcja przeciw mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+Platforma do nauki języków obcych Babbel wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowały kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”. Celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+. Akcja nawiązuje do Międzynarodowego Dnia Tolerancji, który obchodzony jest co roku 16 listopada.
1 2 0 15.11.2022PayPoki ruszają na zakupy. Intensywna kampania PayPoPolski fintech specjalizujący się w płatnościach odroczonych – PayPo prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.
0 2 0 15.11.2022Żywiec Zdrój i Frisco.pl z kampanią na TikTokuMarka Żywiec Zdrój Naturals we współpracy z Frisco.pl rozpoczęła kampanię na TikToku, optymalizowaną na sprzedaż produktu w tym właśnie markecie spożywczym online. Krótkie materiały wideo, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez Qczaja, znanego trenera i motywatora.
1 1 0 15.11.2022Kampania napoju izotonicznego DrWittRuszyła kampania marki DrWitt – linii Iso Vitamin Water skierowanej do osób aktywnych, a także tych, które na co dzień dbają o dobre nawodnienie.
0 1 0 15.11.2022LSports przejmuje StatscoreGlobalny dostawca danych sportowych i usług, firma LSports przejmuje Statscore. Wzmacnia tym samym swoje możliwości dzięki centrum, które agreguje dane dotyczące ponad 30 różnych dyscyplin sportowych.
2 1 0 15.11.2022Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundialNowa kampania Etoto jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu. Hasło „Na grubo” nawiązuje do obecnej w ofercie bukmachera promocji potrojenia pierwszego depozytu klienta bez obrotu. W obecnej kampanii dodatkowo bonusy bez obrotu są dla wszystkich.