0 1 0 0 0 18.01.2022 Aktualizacja: 16:008.02.2022Forum IAB 2022 – call for papersIAB Polska i rada programowa Forum IAB 2022 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na kolejną edycję konferencji o branży internetowej w Polsce, która odbędzie się 8–9 czerwca 2022 r. w Warszawie. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital kontra pandemia 1:0”.
0 6 0 0 0 18.01.2022Adidas z okazji Australian Open umieścił pełnowymiarowy kort tenisowy na Wielkiej Rafie KoralowejZ okazji turnieju Australian Open na Wielkiej Rafie Koralowej pojawił się pełnowymiarowy kort tenisowy Adidasa. Zawiera przesłanie dotyczące zrównoważonego rozwoju.
0 1 0 0 0 18.01.2022W pandemii co trzeci klient częściej korzysta z cyfrowych kanałów bankowych. Młodsi konsumenci mniej zadowoleni i chętniejsi do zmiany. Badanie DeloittePandemia diametralnie zmieniła preferencje konsumentów i ich sposób korzystania z usług bankowych. Aby banki mogły efektywnie i długofalowo wykorzystać dynamikę zmiany nastawienia klientów, muszą zadbać o bardziej ludzki wymiar ich doświadczenia. Może to nie tylko poprawić satysfakcję klientów, ale także pomóc w budowie trwałych relacji, zwłaszcza z młodszymi konsumentami. Wskazują na to wyniki raportu „Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences” przygotowanego przez Deloitte,
0 1 0 0 0 18.01.2022 Aktualizacja: 12:1712.01.2022Kara dla Santander Consumer BankuPrezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył ponad 44 mln zł kary na Santander Consumer Bank. Urząd zakwestionował praktyki związane z udzielaniem kredytów konsumenckich. Chodzi o wliczanie kosztów związanych z ubezpieczeniem do całkowitej kwoty kredytu oraz przysyłanie propozycji zawarcia umowy klientom, z których wielu nie otrzymało w ogóle kredytu lub miał on inne warunki.
1 1 0 0 0 17.01.2022Nie ogarniasz? Zjedz Snickersa – nowa kampania markiRuszyła kampania „Nie ogarniasz? Zjedz Snickersa” marki należącej do koncernu Mars. Działania po raz kolejny w zaskakujący sposób pokazują, że głodni nie jesteśmy sobą.
0 1 0 0 0 17.01.2022Kampania „Szczepimy się” kosztowała 87 mln zł. Najwięcej trafiło do TVP i Polsatu. TVN i RASP nie otrzymały nicW odpowiedzi na interpelację posła Sławomira Neumanna (PO) podsekretarz stanu w kancelarii premiera, Jarosław Wenderlich ujawnił informację na temat kosztów promocji szczepień ponoszonych przez budżet państwa. Kampania „Szczepimy się” kosztowała prawie 87 mln zł. Najwięcej pieniędzy trafiło do TVP i Polsatu. Działania w ramach kampanii nie były prowadzone w TVN Grupy Discovery ani w Ringier Axel Springer Polska. Dane te podało Centrum Informacyjne Rządu.
0 1 0 0 0 17.01.2022Wstrzymanie większych wydatków ze względu na swoją sytuację finansową deklaruje niemal połowa konsumentów w Polsce. Badanie DeloittePo wzrostach poczucia bezpieczeństwa deklarowanych przez konsumentów jesienią ponownie pogarszająca się sytuacja pandemiczna spowodowała, że grudzień to kolejny miesiąc spadku nastrojów. Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte, niemal połowa badanych na świecie liczy na poprawę swojej sytuacji ekonomicznej w ciągu najbliższych trzech lat. Jednocześnie ponad dwie trzecie martwi się rosnącymi cenami codziennych zakupów.
0 1 0 0 2 17.01.2022Lotnisko Warszawa-Radom ma logoPrzedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze rozstrzygnęło konkurs na realizację projektu graficznego i elementów systemu identyfikacji wizualnej dla budowanego portu w Radomiu. Wybrano koncepcję zaproponowaną przez agencję Bprog.
1 6 0 0 0 17.01.2022Puma ogłasza współpracę z Katarzyną ZillmannZ początkiem 2022 r. do grona ambasadorów Pumy dołączyła wioślarka, wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann. Marka będzie ją wspierać w nadchodzącym sezonie.
1 2 0 0 0 17.01.2022„Tatry się należą” – nowa platforma komunikacji marki TatraZaprezentowano nową odsłonę marki piwa Tatra. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe: od pozycjonowania, przez komunikację, po opakowania. Startująca kampania „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat.