Espresso

18 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2022

W pandemii co trzeci klient częściej korzysta z cyfrowych kanałów bankowych. Młodsi konsumenci mniej zadowoleni i chętniejsi do zmiany. Badanie Deloitte

Pandemia diametralnie zmieniła preferencje konsumentów i ich sposób korzystania z usług bankowych. Aby banki mogły efektywnie i długofalowo wykorzystać dynamikę zmiany nastawienia klientów, muszą zadbać o bardziej ludzki wymiar ich doświadczenia. Może to nie tylko poprawić satysfakcję klientów, ale także pomóc w budowie trwałych relacji, zwłaszcza z młodszymi konsumentami. Wskazują na to wyniki raportu „Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences” przygotowanego przez Deloitte,

17 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

Kampania „Szczepimy się” kosztowała 87 mln zł. Najwięcej trafiło do TVP i Polsatu. TVN i RASP nie otrzymały nic

W odpowiedzi na interpelację posła Sławomira Neumanna (PO) podsekretarz stanu w kancelarii premiera, Jarosław Wenderlich ujawnił informację na temat kosztów promocji szczepień ponoszonych przez budżet państwa. Kampania „Szczepimy się” kosztowała prawie 87 mln zł. Najwięcej pieniędzy trafiło do TVP i Polsatu. Działania w ramach kampanii nie były prowadzone w TVN Grupy Discovery ani w Ringier Axel Springer Polska. Dane te podało Centrum Informacyjne Rządu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

Wstrzymanie większych wydatków ze względu na swoją sytuację finansową deklaruje niemal połowa konsumentów w Polsce. Badanie Deloitte

Po wzrostach poczucia bezpieczeństwa deklarowanych przez konsumentów jesienią ponownie pogarszająca się sytuacja pandemiczna spowodowała, że grudzień to kolejny miesiąc spadku nastrojów. Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte, niemal połowa badanych na świecie liczy na poprawę swojej sytuacji ekonomicznej w ciągu najbliższych trzech lat. Jednocześnie ponad dwie trzecie martwi się rosnącymi cenami codziennych zakupów.

Poprzednie Następne