0 1 0 0 0 15.01.2009Polymus Integrated Communication rozpoczął współpracę z Polski Lek S.A.Polymus Integrated Communication rozpoczął współprace z Polski Lek S.A. opracowując kampanię prasową dla marki Plusssz Active.
0 1 0 0 0 15.01.2009Domeny internetowe w 2008 roku – raport NASK13 stycznia br. NASK (rejestr domen .PL) opublikował raport, podsumowujący polski rynek domenowy w 2008 roku. Wszelkie spekulacje i przecieki zostały wreszcie ucięte i każdy mógł zapoznać się z dokładnymi statystykami.
0 1 0 0 0 15.01.2009Barlinek i Streetcom w szeregach IAA PolskaDo grona podmiotów zrzeszonych w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA dołączyły Barlinek i Streetcom.
0 1 0 0 0 15.01.2009SAR powołuje sekcję Brand DesignW zeszłym roku, przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, z inicjatywy 14 firm – członków założycieli - powstała sekcja Brand Design.
0 1 0 0 0 15.01.2009Saatchi & Saatchi Communications realizuje kampanię Toyoty Avensis„Nowa Toyota Avensis – siła charakteru” – pod takim hasłem 11 stycznia rozpoczął się drugi etap kampanii zrealizowanej przez Saatchi & Saatchi Communications dla Toyota Motor Poland.
0 1 0 0 0 15.01.2009BarCamp Baltics na ŁotwieW dniach 6-8 lutego w łotewskiej Rydze, w Reval Hotel Latvija odbędzie się kolejna edycja międzynarodowej konferencji Baltics BarCamp.
0 1 0 0 0 15.01.2009Behavioral targeting a płeć (ClickZ)V. Chen, Behavioral Targeting and the Gender Divide, "ClickZ", 14.01.2009Różnice biologiczne, różnice w wychowaniu, różne role społeczne - wszystko to ma wpływ na zjawisko określane mianem różnic międzypłciowych. Oczywiste zatem jest, że kobiety i mężczyźni stanowią zupełnie różne grupy docelowe dla marketerów.Dla ewentualnych sceptyków i dla usystematyzowania - krótkie przypomnienie najważniejszych rzeczy.
0 1 0 0 0 15.01.2009Money.pl inwestuje w Interaktywnie.comInternetowy serwis branżowy Interaktywnie.com pozyskał inwestora strategicznego - portal finansowy Money.pl - który objął 70 proc. udziałów w powołanej na potrzeby współpracy spółce.
0 1 0 0 0 15.01.2009Orlen rozpoczyna promocję sieci kącików gastronomicznych Stop CafeZ dniem 12 stycznia 2009 roku ruszyła nowa akcja promocyjna "Zapraszamy My stawiamy". Każdy z klientów, który dokona jednorazowego zakupu usług i/lub produktów pozapaliwowych na stacjach Orlen za kwotę co najmniej 25 złotych brutto (nie dotyczy paliw, w tym LPG), otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kubka aromatycznej kawy.
0 1 0 0 0 15.01.2009GE Money Bank i Bank BPH – przetarg na kampanię reklamowąGE Money Bank i Bank BPH zaprosiły sześć wyselekcjonowanych agencji reklamowych do przetargu na obsługę w zakresie komunikacji reklamowej w związku z planowanym na trzeci kwartał 2009 roku połączeniem Banków.