0 1 0 0 0 27.01.2009E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencjiOtaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham
0 1 0 0 0 27.01.2009Kreowanie i zarządzanie reputacją firmyKsiążka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.
0 1 0 0 0 27.01.2009Sztuka rozpoczynaniaPrzewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących • Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat • Nie cofaj się przed trudnymi projektami • Odważnie sięgaj gwiazd
0 1 0 0 0 27.01.2009Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylkoOto książka, która pomoże Ci zbudować biznes w dziedzinie handlu elektronicznego oraz zarobić na Internecie.
0 1 0 0 0 27.01.2009Twórcze projektowanieWyczerpujące wprowadzenie w zagadnienia dotyczące twórczego tworzenia layoutu, typografii, operowania kolorem i obrazem bogato ilustrowane przykładami zaczerpniętymi ze współczesnej praktyki projektowej.
0 1 0 0 0 27.01.2009Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmyW książce marketing personalny został przedstawiony w kompleksowy sposób zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Szczególną uwagę zwrócono na cele realizacji marketingu personalnego, wśród których ważne miejsce zajmuje dążenie do kształtowania i utrwalania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, co z kolei wpływa bezpośrednio na jej postrzeganie jako producenta. Jest to tym istotniejsze, iż wizerunek jest drugą cechą wyróżniającą firmę spośród innych uczestników rynku, którą pośrednio i bezpośrednio kształtują pracownicy, co dodatkowo zwiększa rolę, jaką odgrywa w organizacji.
0 1 0 0 0 27.01.2009Nowy marketing w internecieJak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań.
0 1 0 0 0 27.01.2009Radio. Historia i współczesnośćW publikacji przedstawiono, w układzie chronologicznym, "wielką radiową rewolucję", która dokonała się w Polsce po 1989 roku. Książka przybliża też najważniejsze regulacje prawne, na których podstawie radio w Polsce może funkcjonować, tworząc jedną z prężnie rozwijających się gałęzi gospodarki - branżę medialną. Jej czytelnik będzie zatem mógł poznać nie tylko dzieje tego medium i zagadnienia współczesnej radiofonii, lecz i zasady rządzące reklamą radiową, wraz z praktycznymi wskazówkami co do pracy w radiu i radiowej agencji reklamowej.
0 1 0 0 0 27.01.2009Dodaj skrzydeł Red BullowiRed Bull ogłasza Konkurs na Reklamę, która dodaje skrzydeł. Zwycięski pomysł będzie zrealizowany, a wyprodukowana reklama zostanie wykorzystana w kampanii Red Bulla w Polsce, a może nawet na świecie.
0 1 0 0 0 27.01.2009Finansowa Tuba05*2 lutego br w warszawskim Multikinie o godzinie 15.00 odbędzie się piąta edycja seminarium Tuba.