0 1 0 0 0 3.11.2008Work–Room kontynuuje współpracę z ComPress dla EurekoNa zlecenie firmy ComPress, agencja brandingowa Work–Room przygotowała kolejną odsłonę kreacji kampanii „Eureko – Akademia Przyszłości”.
0 1 0 0 0 3.11.2008Rusza nowa kampania reklamowa marki Vizir3 listopada ruszyła kampania reklamowa marki Vizir promująca nowy wariant – Vizir z efektem Lenora. Kampania przebiega pod hasłem „Szorstkie potwory wymiękają”.
0 1 0 0 0 3.11.2008Katalog programu lojalnościowego Rodziynka przygotowany przez Polymus Integrated CommunicationPolymus Integrated Communication przygotował najnowszą odsłonę katalogu nagród programu lojalnościowego Rodziynka, który obowiązywać będzie w sieci supermarketów Carrefour Express oraz hipermarketów Carrefour do października 2009.
0 1 0 0 0 3.11.2008David Eriksson z North Kingdom w KrakowieNa zaproszenie Opcom Grupa Eskadra oraz IAB Polska w Krakowie pojawi się David Eriksson, dyrektor kreatywny North Kingdom - jednej z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych ostatnich lat. David opowie o historii i wizji rozwoju North Kingdom oraz przedstawi studia przypadków wybranych projektów.
0 1 0 0 0 3.11.2008Dziennikarze złapani w siećStowarzyszenie Młodych Dziennikarzy "Polis" stworzyło portal społecznościowy dla twórców mediów. Chcemy wychwytywac najzdolniejszych, wymieniać się doświadczeniami i pomysłami - mówią członkowie organizacji.
0 1 0 0 0 3.11.2008Kolporterzy „Metra” promują film „007. Quantum of Solace”3 i 7 listopada, w ramach kampanii reklamowej filmu "007. Quantum of Solace", na ulicach Warszawy pojawią się kolporterzy z odtwarzaczami MP3, emitującymi spoty zachęcające do udziału w loterii "Metra" "Uwolnij agenta" oraz obejrzenia filmu.
0 1 0 0 0 3.11.2008Microsoft i Weber Shandwick rozpoczynają współpracę w PolsceMicrosoft Polska rozpocznie 3 listopada 2008 roku współpracę w zakresie działań PR z agencją Weber Shandwick. Jest to efekt przetargu, który został rozpisany przez spółkę w lipcu 2008 roku. Weber Shandwick zajmuje się działaniami media relations i digital relations na rzecz Microsoft Polska, a także doradztwem w obszarze strategii PR.
0 1 0 0 0 3.11.2008Wortal społecznościowy rodziceradza.plNa początku października portal Onet.pl uruchomił społecznościowy wortal rodziceradza.pl. Udostępniane w nim treści informacyjne oraz edukacyjne skierowane są do rodziców. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą również sami wymieniać między sobą informacje. Onet zlecił wykonanie panelu zarządzania serwisem oraz podstawowej funkcjonalności – mechanizmu Q&A, firmie Veneo.
0 1 0 0 0 3.11.2008Peroni rozpoczyna kampanię skierowaną do użytkowników iPhonówWłoska marka piwa Peroni, w ramach działań prowadzonych w obrębie platformy komunikacyjnej „La Dolce Vita”, przygotowała specjalną odsłonę kampanii skierowaną do użytkowników telefonów iPhone.
0 1 0 0 0 3.11.2008Ruszyła akcja „Moja Pierwsza Komórka”Od 31 października 2008 w sieci Multikino rusza spot promujący akcję Moja Pierwsza Komórka. Akcja w kinach ma na celu przypominanie, że „są miejsca gdzie na telefon nie ma miejsca”, jednym z takich miejsc jest właśnie kino.