0 1 0 0 0 29.01.2009Tommorow kończy proces przebudowy własnej markiWarszawska firma Tomorrow, świadcząca usługi doradztwa strategicznego, zakończyła proces rebrandingu.
0 1 0 0 0 29.01.2009Telewizja zamiast wizyty u lekarza?Wyniki tegorocznej edycji badania przeprowadzanego przez UPC wskazują, iż Polacy często korzystają z telewizyjnych porad medycznych lekarzy. Niemal 80% Polaków uważa je za bardzo cenne. Jednak okazuje się, że Polacy najchętniej śledzą nie medyczne programy informacyjne, ale zagraniczne seriale przedstawiające pracę lekarzy. Ogląda je ponad połowa polskich respondentów, głównie kobiety.
0 1 0 0 0 29.01.2009Cormedia i portal o2.pl rozpoczynają współpracęDom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na mocy zawartego porozumienia cztery z serwisów o2.pl wejdą w skład reklamowych sieci tematycznych tworzonych przez Cormedia.
0 1 0 0 0 29.01.2009Konferencja „Marketing Destynacji” na Międzynarodowych Targach Turystycznych Wrocław 20096. lutego odbędzie się konferencja branżowa MPI Poland Club Winter Meeting „Marketing Destynacji”.
0 1 0 0 0 29.01.2009Agencja Symetria bada portale turystyczneWybierając wycieczkę zagraniczną przez Internet oczekujemy transparencji informacji oraz bezpieczeństwa. Bardzo ważne są dla nas także opinie innych klientów. Niewielkie choćby niezadowolenie z działania i zawartości serwisu powoduje zaś błyskawiczny odpływ internauty do innych miejsc w sieci - wskazuje poznańska agencja e-biznes Symetria.
0 1 0 0 0 29.01.2009gemiusStream – nowy produkt w ofercie GemiusFirma badawcza Gemius SA wprowadza do swej oferty nowy produkt - gemiusStream. Umożliwia on analizę zachowań internautów odtwarzających materiały audio i wideo w sieci.
0 1 0 0 0 28.01.2009Rok 2008 rokiem PR-u2008 rok śmiało można nazwać rokiem PR-u, przynajmniej w świecie środków masowego przekazu. Działań PR-owskich doszukiwano się w polityce, działalności publicznej, a nawet społecznej. Portal PRoto przygotował roczne zestawienie przekazów medialnych związanych z różnymi aspektami public relations.
0 1 0 0 0 28.01.2009Zimowa akcja P&G w CarrefourProcter & Gamble dla klientek sieci Carrefour prowadzi cykliczny program - "Rodzinna Kraina". Zimową odsłonę akcji przygotowała agencja Swiift, która obsługuje shopper marketing P&G.
0 1 0 0 0 28.01.2009SARE dla MTV Networks PolskaZ początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy - MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.
0 1 0 0 0 28.01.2009Green Eyes Angel – nowa agencja interaktywna na rynkuW dniu 27.01.2009 w Krakowie powstała nowa agencja interaktywna - Green Eyes Angel.