0 1 0 0 0 11.02.2009Chilli Zet na nośnikach Taxi-AD PolskaZ początkiem lutego 2009 roku ruszyła kampania reklamowa nowej rozgłośni radiowej Chilli Zet.
0 1 0 0 0 11.02.2009Eskadra Marketing Services dla marki 36.6Eskadra Marketing Services na zlecenie Polkomtel S.A. przygotowała i zorganizowała kampanię wizerunkową marki 36.6 – „COOLstacja”.
0 1 0 0 0 11.02.2009AdTotal – nowa sieć sprzedaży Wirtualnej PolskiAdTotal to nowa sieć sprzedaży uruchomiona przez Wirtualną Polskę. AdTotal jest odpowiedzią portalu na zmieniającą się rzeczywistość rynkową, w której reklamodawcom zależy na efektywnym dotarciu do konkretnych grup celowych.
0 1 0 0 0 11.02.2009Adidas rusza z kampanią Me, MyselfAdidas rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet adidas Women SS 2009. Kampania ruszyła pod hasłem Me, Myself i prezentuje portrety sportsmenek różnych dyscyplin i z różnych państw świata, które opowiadają o znaczeniu ćwiczeń w ich codziennym treningu. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej, Internecie oraz PR.
0 1 0 0 0 11.02.2009Żyj z pensji PremieraMarka Majonez Kielecki organizuje loterię SMS „Żyj za pensję Premiera”. Za stworzenie koncepcji promocji odpowiada agencja Alsprom, natomiast nad przebiegiem oraz przygotowaniem technicznym loterii SMS czuwa agencja marketingu mobilnego New Line Media.
0 1 0 0 0 11.02.2009Fortress Gifts dla zapracowanychFortress Gifts zaprezentował kolekcję gadżetów promocyjnych dla zapracowanych.
0 1 0 0 0 11.02.2009S4 wprowadza na rynek J&BAgencja Reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję wspierającą wejście na rynek szkockiej whisky J&B.
0 1 0 0 0 10.02.2009Machina Design Awards – Rdzeń 2008 rozdaneMoho Design zdobyło Grand Prix plebiscytu Machina Design Awards 2008. Nagroda specjalna powędrowała do wybitnego polskiego projektanta, Janusza Kaniewskiego. 5 lutego br. podczas uroczystej gali w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie ogłoszono wyniki plebiscytu magazynu „Machina Design” na najbardziej designerskie produkty i usługi roku.
0 1 0 0 0 10.02.2009Rusza casting do kampanii reklamowej PiastaRozpoczyna się casting do IV edycji kampanii reklamowej marki Piast, z portfela Carlsberg Polska, pod hasłem „Piast – dla ludzi otwartych”. Wszystkie osoby pełnoletnie, które marzą o przeżyciu jedynej w swoim rodzaju przygody i zostaniu „twarzą Piasta”, mogą zgłaszać się do wstępnego castingu w dniach 13–14 lutego 2009 r., w sali kolumnowej wrocławskiego Ratusza.
0 1 0 0 0 10.02.2009Media Concept dla YesRuszyła zaplanowana przez dom mediowy Media Concept kampania reklamowa OOH firmy Yes.