0 1 0 0 0 24.02.2009L’Oréal Polska prowadzi konkurs związany z festiwalem filmowym w CannesFirma L’Oréal Polska prowadzi kampanię marki kosmetyków L’Oréal Paris wspierającą Konkurs Cannes, w którym do wygrania są: możliwość wyjazdu na tegoroczny Festiwal Filmowy w Cannes, karty prezentowe na zakup pakietu filmów w Empiku oraz 10 000 biletów na seanse w sieci multipleksów Cinema City.
0 1 0 0 0 24.02.2009Biedronka nagrodzona za najciekawszą kampanię reklamową19 lutego 2009 r., podczas uroczystości wręczania certyfikatów Euromarka, Biedronka – największa w Polsce sieć dyskontów spożywczych – została uhonorowana nagrodą specjalną za najciekawszą kampanię reklamową. Uznanie kapituły zdobyła kampania „Produkty z Biedronki polecają się…”.
0 1 0 0 0 24.02.2009IKEA wybiera dom mediowyIKEA zaprosiła cztery domy mediowe do przetargu na obsługę kampanii internetowych.
0 1 0 0 0 24.02.20091% podatku dla Fundacji AgoryFundacja Agory już po raz piąty rozpoczyna zbiórkę 1% podatku. W 2009 roku zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na nową akcję społeczną „Gazety Wyborczej” pod hasłem „Polska bez nałogów”.
0 4 0 0 0 24.02.2009T-shirty w walce z HIVW dniu 17 lutego w warszawskiej kawiarni „Same Fusy" odbyło się posiedzenie jury konkursu "Kreuj idee" na koszulkę przeciwko HIV. Jury w składzie: Ewa Minge - Przewodnicząca Jury (kreator mody), Anna Ibisz – (dziennikarka, redaktor naczelna JOY), Kasia Burzyńska (prezenterka TV), Ola Osadzińska (artysta plastyk), Donata Czekała – Mazowieckie Centrum Zdrowia Publicznego oraz Anna Olejczuk (Stowarzyszenie MANKO), wybrało 5 najlepszych projektów, które staną się częścią kolekcji ryzyKOchania.
0 1 0 0 0 24.02.2009Agencja Internetowa 4Kroki zmienia wizerunekAgencja Internetowa 4Kroki zmienia własną identyfikację wizualną. Przemek Chudkiewicz, Art Director: Kto wie, może gdybyśmy dużo wcześniej zadbali o wewnętrzną kreację 4Kroków dzisiaj bylibyśmy bardziej rozpoznawalną marką. Nie chcemy jednak gdybać, te ostatnie kilka lat poświęciliśmy naszym Klientom, ich entuzjazm to nasz dobry omen.
0 1 0 0 0 24.02.2009Rusza kampania promocyjna Allianz BankuW poniedziałek 16 lutego rusza pierwsza kampania promocyjna Allianz Banku. Podstawą kampanii są spoty radiowe.
0 1 0 0 0 24.02.2009On Board PR dla Grupy ZentivaOn Board PR na zlecenie firmy farmaceutycznej Zentiva PL rozpoczyna realizację ogólnopolskiego programu informacyjno-edukacyjnego „Zentiva - zmieniamy przyzwyczajenia”.
0 1 0 0 0 24.02.2009Karierowy Eurostudent obecny na targach pracyKarierowe, 40-stronicowe wydanie „Magazynu Akademickiego Eurostudent” będzie dostępne już od początku marca, na 21 imprezach targowych (targach pracy i Dniach Kariery) w całej Polsce, a także na uczelniach w 25 największych miastach akademickich.