0 1 0 0 0 5.03.2009Equinox Polska dla marki PhilipiakDom mediowy Equinox Polska zwyciężył w przetargu na przygotowanie, zakup i obsługę mediową kampanii marki Philipiak, która ma być realizowana w 2009 roku.
0 1 0 0 0 5.03.2009„Co druga reklama gratis” – akcja promocyjna Wydawnictwa Medycznego BorgisBorgis, polski wydawca czasopism dla lekarzy i farmaceutów, w 2009 r. co drugą stronę proponuje reklamodawcom nieodpłatnie. Oferta dotyczy sześciu periodyków: „Postępów Nauk Medycznych", „Nowej Medycyny”, „Nowej Stomatologii”, „Medycyny Rodzinnej”, „Nowej Pediatrii” oraz „Postępów Fitoterapii”.
0 1 0 0 0 5.03.2009PBI otwarte na rozszerzenieWłaściciele spółki Polskie Badania Internetu (PBI), twórcy badania Megapanel PBI/Gemius, porozumieli się w kwestii konieczności rozszerzenia składu udziałowców spółki.
0 1 0 0 0 5.03.2009Jet Events dla HP11 lutego w restauracji Lemongrass w Warszawie odbyła się ekskluzywna prezentacja HP Mini 1000 Vivienne Tam Edition, jeden z serii komputerów HP Mini PC. Spotkanie prowadziła Beata Sadowska, a wśród gości byli obecni m.in. Tomasz Jacyków, Małgorzata Teodorska, Rafał Cieszyński i Cristina Bien.
0 1 0 0 0 5.03.2009Feedback / Hill & Knowlton dla marki BGNFeedback / Hill & Knowlton rozpoczęła współpracę z paryską marką odzieżową BGN.
0 1 0 0 0 5.03.2009Nowe akcje marketingowe w BP Polska dzięki Comarch Loyalty ManagementMiesiąc po wdrożeniu nowej wersji systemu Comarch Loyalty Management firma BP Polska wprowadziła na polski rynek nowe techniki marketingowe związane z CRM.
0 1 0 0 0 5.03.2009TUI Poland dołączył do Warsaw Destination AllianceDo grona Warsaw Destination Alliance dołączyła kolejna firma. Jest nią polski touroperator: TUI Poland.
0 1 0 0 0 5.03.2009Nowy program multipartnerski dla firm z sektora produktów klasy premiumW połowie grudnia 2008 firma La Passion du Vin została partnerem programu lojalnościowego La Passion. Jego architektura jest syntezą szeregu rozwiązań stosowanych na rynku programów lojalnościowych w Polsce i na świecie. System ten bazuje na bardziej optymalnym niż do tej pory wykorzystaniu środków przeznaczonych na politykę rabatową firmy.
0 1 0 0 0 5.03.2009Rusza kampania promocyjna marki Top SecretW prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca wiosenną kolekcję Top Secret – jednej z marek Grupy Kapitałowej Redan SA.
0 1 0 0 0 5.03.2009Grupa Saatchi & Saatchi dla KubusiaGrupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową wprowadzająca nowy produkt - Kubuś SCOOL.