0 1 0 0 0 26.02.2009Polacy w Londynie poznają PoznańPrzedstawiciele władz Poznania oraz wielkopolscy przedsiębiorcy będą przedstawiać zalety miasta Polakom mieszkającym w Anglii. Spotkanie, które odbędzie się 28 lutego w Londynie to część Projektu 12 Miast: "Wracać, ale dokąd?"
0 1 0 0 0 26.02.2009Czy małe firmy powinny inwestować w e-marketing?Sądząc po rezultatach badania WebVisible i Nielsen Online czasy obszernych katalogów z firmowymi ofertami powoli odchodzą do lamusa. Obecnie 82% konsumentów korzysta z wyszukiwarek internetowych w celu pozyskania informacji na temat usług oferowanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Czy oznacza to, że firmy tego typu powinny znacznie wzmocnić swoją obecność w sieci?
0 1 0 0 0 26.02.2009Ciszewski Marketing Sportowy dla Urzędu Miasta ŁodziAgencja Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. (CMS) zawarła umowę o współpracy z Urzędem Miasta Łodzi na realizację projektu naming rights dla wielofunkcyjnej hali sportowo - widowiskowej w Łodzi przy al. Unii Lubelskiej 2. W ramach współpracy CMS wykona analizy i prace przygotowawcze poprzedzające konkurs na wybór podmiotu – nabywcy praw do nazwy obiektu.
0 1 0 0 0 26.02.2009Kolejny oddział PSPRW środę, 25 lutego 2009 powołany do życia został Małopolski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przewodniczącym Zarządu oddziału został Łukasz Wilczyński.
0 1 0 0 0 26.02.2009Kongres „Farmamarketing a prawo 2009”Od 1 grudnia 2008 r. obowiązuje rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie reklamy produktów leczniczych. Jakie jest nowe stanowisko Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego? Co zmieniło nowe rozporządzenie? Jakie warunki musi spełniać reklama leku, by nie została wstrzymana?
0 1 0 0 0 26.02.2009GoldenSubmarine blogujeAgencja interaktywna GoldenSubmarine uruchomiła firmowego bloga. Blog firmowy GoldenSubmarine to nie tylko zapis codziennej pracy i czasu spędzonego po godzinach pracowników agencji - programistów, grafików czy też opiekunów klientów. To również baza wiedzy dla klientów agencji oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem interaktywnym.
0 1 0 0 0 26.02.2009PR Regionów po ŚląskuJuż 5 marca w Chorzowie, Śląska edycja seminarium PR Regionów. Wśród gości między innymi naukowcy (dr Jarosław Flis z UJ), badacze (SMG/ KRC), praktycy (PRIME Communications), czy samorządowcy (m.in. Urzędu Marszałkowskiego i z Rudy Śląskiej).
0 1 0 0 0 26.02.2009Onstream – nowy format reklamowy Grupy Pino.plGrupa Pino.pl wprowadza na rynek nowy format reklamy emitowanej wewnątrz odtwarzaczy multimedialnych.
0 1 0 0 0 26.02.2009Grupa Saatchi & Saatchi dla TymbarkuGrupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową dla Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) – dla linii Multiwitamina.
0 1 0 0 0 26.02.2009Impactor: wyniki XI edycji konkursu25 lutego odbył się finał XI edycji konkursu Impactor. Jak co roku, nagrody zostały przyznane w 11 kategoriach.Nagrody otrzymali między innymi Zygmunt Solorz-Żak, Bogdan Rymanowski oraz agencje PZL, Artegence, Tequila/Polska i - jako medium - nasza-klasa.pl.