0 1 0 0 0 9.03.2009„Magazyn Prestiż who is who?” zmienia tytuł na „Prestige Magazine”Wydawca kwartalnika "Magazyn Prestiż who is who?" podjął decyzję o zmianie i ujednoliceniu tytułów dla obu wersji językowych magazynu. Nowy tytuł kwartalnika brzmi Prestige Magazine i pod takim tytułem w kwietniu ukaże się na rynku kolejny numer.
0 1 0 0 0 9.03.2009Dane sprzedażowe FMCG za luty 2009 bardziej optymistyczne niż w styczniuW obecnej chwili branża FMCG wyczekuje oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż produktów szybkozbywalnych, tak aby dostosować swoje plany budżetowe do zmieniających się realiów rynkowych.
0 1 0 0 0 9.03.2009Ecoauto z ecodopłatą9 marca 2009 roku Renault Polska rozpoczyna akcję promocyjną pod nazwą "Zostań Ecoistą, Kup ecoauto z ecodopłatą". W ramach akcji firma wprowadza specjalną dopłatę dla klientów, którzy zdecydują się zakupić wersję ekologiczną wybranego modelu samochodu.
0 3 0 0 0 9.03.2009Raport „Polski internet 2008/2009”Po 18 latach istnienia internetu w Polsce nie jest on jeszcze tak rozwinięty jak w bogatych, zachodnich gospodarkach. Ale z każdym rokiem liczba Polaków korzystających z tego medium jest większa i rośnie w tempie większym niż w krajach rozwiniętych. Sieć ma coraz więcej do zaoferowania, jest coraz częściej obecna w codziennym życiu Polaków i coraz bardziej ich angażuje.
0 1 0 0 0 9.03.2009Rusza kampania reklamowa Galerii MaltaRusza kampania reklamowa promująca otwarcie poznańskiej Galerii Malta przygotowana przez agencję San Markos. Hasłem przewodnim kampanii jest „I love Malta”.
1 1 0 0 0 9.03.2009„Niezdecydowanie” – nowy spot reklamowy Pizza HutOd 6 marca, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, oglądać będzie można „Niezdecydowanie” – najnowszy spot reklamowy sieci restauracji Pizza Hut. Film przygotowany został w ramach kampanii wizerunkowej marki - „Pizza… i znacznie więcej!”.
1 1 0 0 0 9.03.2009Polymus Integrated Communication dla Bractwa Miłosierdzia im. Św. Brata AlbertaPolymus Integrated Communication przygotował pro-bono kampanię dla Bractwa Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta z siedzibą w Lublinie, która zachęca do przekazania 1% podatku.
1 1 0 0 0 9.03.2009Relacja z IAB update26 lutego 2009r. odbyło się pierwsze w tym roku nieformalne spotkanie branży interaktywnej z marketerami - IAB Update.
0 1 0 0 0 9.03.2009III sektor wybiera Pana PiktoKolejni Klienci Pana Pikto – katowickiej agencji PR – to organizacje pozarządowe: Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych (CRIS) z Rybnika oraz katowicki oddział Społecznego Towarzystwa Oświatowego (STO).
0 1 0 0 0 9.03.2009Rigips na nośnikach Jet LineNa kilkudziesięciu wielkoformatowych powierzchniach reklamowych Jet Line, rozpoczęła się właśnie kampania Rigipsu pod hasłem „Z szacunkiem dla fachowców”.