0 1 0 2.06.2009Brand Support dla PlayStationAgencja Brand Support wygrała przetarg ogłoszony przez Sony Computer Entertainment Polska Sp. z o.o. Od 1 czerwca br. agencja zajmie się obsługą marki PlayStation w zakresie działań BTL, Public Relations oraz eventów.
0 1 0 1.06.2009Jednostka Ratownictwa Chemicznego wyróżniona przez ekspertów Plastpol 2009Azoty Tarnów modyfikują identyfikację wizualną spółek Grupy Kapitałowej. Premiera nowego logotypu Jednostki Ratownictwa Chemicznego została wyróżniona przez ekspertów kieleckich targów Plastpol 2009.
0 1 0 1.06.2009Dzień Dziecka okiem Skąpiec.plW gronie poszukiwanych na Dzień Dziecka prezentów króluje niepodzielnie elektronika. Wygląda na to, że starsze pociechy ucieszą się o wiele bardziej z gry Xbox 360 tudzież konsoli, niż nowego roweru.
0 1 0 1.06.2009Good One PR – nowa agencja na rynkuOd kwietnia 2009 roku działa agencja Good One PR. Firma specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu public relations.
0 1 0 1.06.2009Kafejka Internetowa Decolink.pl na Home DecorPortal Decolink.pl, przygotowuje kawiarnię internetową na targi Home Decor w Poznaniu. Kawiarnia jest wspólnym przedsięwzięciem portalu i Międzynarodowych Targów Poznańskich.
0 1 0 1.06.2009Kampania BZ WBK nagrodzona w konkursie „100% z 1%”Internetowa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Banku Zachodniego WBK wykreowana oraz zrealizowana przez Highlite PR otrzymała nagrodę w konkursie "100% z 1%" prowadzonego przez tygodnik Newsweek.
0 1 0 1.06.2009Rusza kampania promująca wystawę „Europa to nasza historia”Ruszyło przedsięwzięcie marketingowe, realizowane przez agencję I-Q Inteligentne Kampanie, promujące wystawę "Europa to nasza historia" we wrocławskiej Hali Stulecia.
0 1 0 1.06.2009Times Square Public Relations dla Dzielnicy Pierwszej Miasta KrakowaAgencja Times Square Public Relations zaangażowała się we współpracę z Dzielnicą Pierwszą Miasta Krakowa. Obejmuje ona media relations, monitoring mediów oraz NPRS (Net PR Synergy).
0 2 0 1.06.2009POPAI Poland Awards – wyniki konkursuPodczas I Międzynarodowego Kongresu Trade Marketingu w Centrum Expo XXI w Warszawie odbyła się druga edycja konkursu POPAI Poland Awards.
0 1 0 1.06.2009E-triki na polskiego wyborcęTrendy w zdobywaniu głosów wyborczych, które objawiły się podczas kampanii prezydenckiej Baracka Obamy w USA powoli zaczynają pojawiać się w kraju nad Wisłą. Video online, kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach, prezentacje kandydatów w serwisach web 2.0 i inne internetowe pomysły na zachęcenie do siebie elektoratu stają się coraz modniejsze wśród kandydatów walczących o miejsca w Parlamencie Europejskim. Czasu na agitację pozostało mało – już w piątek o północy rozpoczyna się cisza wyborcza.