0 1 0 0 0 2.03.2009Kinder Bueno i Data SolutionsRuszyła ogólnopolska promocja konsumencka Kinder Bueno pod hasłem „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno”. Główną nagrodą jest Alfa Romeo MiTo. Na uczestników loterii czekają także MacBooki Air, iPody shuffle i karty prezentowe na zakupy w empiku. Za ideę oraz całkowitą obsługę akcji odpowiada agencja marketingu relacji Data Solutions, która realizuje projekt w efekcie wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 2.03.2009Pierwsze Rekomendacje Noble Concierge 2009 przyznaneNoble Concierge przyznało 16 pierwszych Rekomendacji na rok 2009. Co miesiąc wyróżniane będą kolejne pozycje. O przyznaniu Rekomendacji decydują opinie specjalnie powołanej kapituły, w skład której wchodzą m.in. partnerzy, eksperci wybranych dziedzin, redaktorzy pism, w tym „Private Banking”, a także najaktywniejsi klienci.
0 1 0 0 0 2.03.2009Comm Start dla TechLab 2000TechLab 2000, polska firma R&D ogłosiła, że agencja Comm Start została ich partnerem w zakresie działań PR.
0 1 0 0 0 28.02.2009Nowy marketing"Nowy marketing" to publikacja, która w przystępny sposób przedstawia narzędzia marketingu online. Ponadto autor opisuje wpływ nowych mediów na postawy i zachowania konsumentów oraz konsekwencje tych zmian dla tradycyjnego marketingu. W książce w usystematyzowany sposób zaprezentowane zostały nowe narzędzia komunikacji w sieci na podstawie koncepcji Web 2.0. Rolą tej książki jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na kluczowe z punktu widzenia marketingu i komunikacji zagadnienia. Nowy marketing stara się wykazać nie różnice czy podobieństwa, lecz zależności pomiędzy światem materialnym a internetowym.
0 1 0 0 0 28.02.2009Marketing do góry nogamiAl Ries i Jack Trout to prawdopodobnie najsłynniejsi amerykańscy specjaliści w dziedzinie strategii marketingowych. Ich rewolucyjna teoria wywraca do góry nogami wszystkie konwencjonalne mądrości. Zamiast nich przedstawiają nam własne propozycje: w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym, zmiennym środowisku gospodarczym każda firma powinna znaleźć taktykę, która sprawdza się w praktyce, a następnie wbudować ją w strategię.
0 1 0 0 0 28.02.2009Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?"Wyróżniaj się lub zgiń" to znakomita książka guru marketingu Jacka Trouta, z której dowiesz się jak wyróżnić swój produkt.
0 1 0 0 0 28.02.2009Pozycjonowanie produktuMarketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
0 1 0 0 0 28.02.2009Argumentacja. Perswazja. Manipulacja. Wykłady z teorii komunikacjiZnakomity podręcznik, który każdego wprowadzi w tajniki trudnej sztuki komunikowania się. Autor potraktował to zagadnienie wszechstronnie i w sposób niezwykle przystępny przedstawił zarówno kwestie teoretyczne, jak i praktyczne. Zainteresowany czytelnik może zatem przeczytać książkę w całości (co na pewno się zdarzy studentom zmagającym się z teorią komunikacji) lub sięgnąć do wybranych rozdziałów, żeby dowiedzieć się na przykład, jak zdobyć pracę, poprowadzić przesłuchanie czy negocjacje z terrorystami, bądź też – po prostu – jak skutecznie porozumiewać się z innymi, aby osiągnąć pożądany efekt. Warto przy tym zaznaczyć, że lektura to lekka, łatwa i przyjemna, ponieważ niekwestionowaną zaletą tej książki są liczne anegdoty i błyskotliwe puenty. Publikacja ta z pewnością stanie się obowiązkową lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
0 1 0 0 0 28.02.2009Zarządzanie marketingiem usługPraca ma walor praktyczny i zawiera wiele sugestii przydatnych w marketingowej działalności usługodawców. Wśród podstawowych funkcji zarządzania w pracy wyróżniono planowanie, pewne wątki dotyczące kwestii motywowania pracowników i organizowania działalności marketingowej, mimo że nie poświęcono im oddzielnych rozdziałów.
0 1 0 0 0 28.02.2009Psychologiczne mechanizmy reklamyNieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.